Izzinot klientu vēlmes, Ozolnieku pasta nodaļa no 3.jūlija līdz 4.septembrim testēs darbalaika izmaiņas

09.06.2023

Izzinot klientu vēlmes, Ozolnieku pasta nodaļa no 3.jūlija līdz 4.septembrim testēs darbalaika izmaiņas

Lai izprastu klientu vēlmes un nodrošinātu ērtākās pakalpojumu sniegšanas iespējas, Jelgavas novada Ozolnieku pasta nodaļa no 2023.gada 3.jūlija līdz 4.septembrim strādās testa režīmā – pirmdienas, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 15 un otrdienās no plkst.8 līdz 18. Testa darbalaika nepieciešamība saistīta ar Ozolnieku pasta nodaļas darbinieku novērojumiem, ka pakalpojumu pieprasījums ir samazinājies. Pamatojoties uz testa režīma laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Ozolnieku pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi. 

Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi Ozolnieku pasta nodaļā Skolas ielā 1b liecina, ka pasta pakalpojumu pieprasījums ir samazinājies, tāpēc pasta nodaļai no 3.jūlija līdz 4.septembrim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks. Testa darbalaiks par vienu līdz četrām stundām atšķiras no pašreizējām darba stundām.

Nodaļa šajā periodā strādās pirmdienas, trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 15 un otrdienās no plkst.8 līdz 18, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi. 

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2700 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin