Izzinot klientu vēlmes, Ķekavas novada Baldones pasta nodaļa no 1.septembra līdz 31.oktobrim testēs darbalaika izmaiņas

21.08.2023

Izzinot klientu vēlmes, Ķekavas novada Baldones pasta nodaļa no 1.septembra līdz 31.oktobrim testēs darbalaika izmaiņas

Lai izprastu klientu vēlmes un nodrošinātu ērtākās pakalpojumu sniegšanas iespējas, Ķekavas novada Baldones pasta nodaļa no 2023.gada 1.septembra līdz 31.oktobrim strādās testa režīmā – katru darbdienu no plkst.8 līdz 15, izņemot trešdienās, kad nodaļa strādās no plkst. 8 līdz 18. Pamatojoties uz testa režīma laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Baldones pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi. 

Saistībā ar klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem Baldones pasta nodaļā Rīgas ielā 87, no 2023.gada 1.septembra uz diviem mēnešiem testa režīmā tiek mainīts pasta nodaļas darbalaiks. Šajā periodā tiks analizēts pakalpojumu pieprasījums un pieejamība, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi.

Nodaļa šajā periodā pasta pakalpojumus sniegs pirmdienās, otrdienās, ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 15, bet trešdienās no plkst.8 līdz 18.

Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2700 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta_anna.sarkane@pasts.lv   

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin