Liepājas 1.pasta nodaļai līdz 2023.gada 30.novembrim noteikts testa darbalaiks

24.08.2023

Liepājas 1.pasta nodaļai līdz 2023.gada 30.novembrim noteikts testa darbalaiks

Lai izzinātu klientu vēlmes un pakalpojumu reālo pieprasījumu, Liepājas 1.pasta nodaļai no 2023.gada 1.septembra līdz 30.novembrim noteikts testa darbalaiks. Liepājas 1.pasta nodaļa šajā periodā strādās pirmdienās–piektdienās, kā ierasts – no plkst.8 līdz 18, bet sestdienās pasta nodaļa būs slēgta. Pamatojoties uz testa laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Liepājas 1.pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi.

Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi Liepājas 1.pasta nodaļā Pasta ielā 4 liecina, ka klientiem ir būtiski saņemt pakalpojumus darbdienās, savukārt klientu apmeklējums un nepieciešamība saņemt pakalpojumus sestdienās ievērojami samazinās. Līdz ar ko, no 2023.gada 1.septembra uz trim mēnešiem testa režīmā tiek mainīts pasta nodaļas darbalaiks, lai izanalizētu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi.

Testa periodā Liepājas 1.pasta nodaļa pakalpojumus klientiem sniegs pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18.

Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2700 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta_anna.sarkane@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin