Atbilstoši klientu paradumiem maina Jēkabpils novada Aknīstes pasta nodaļas darbalaiku

01.09.2023

Atbilstoši klientu paradumiem maina Jēkabpils novada Aknīstes pasta nodaļas darbalaiku

Atbilstoši testa periodā novērotajam pasta pakalpojumu pieprasījumam un klientu paradumiem pieņemts lēmums no šodienas, 2023.gada 1.septembra, pastāvīgi mainīt Jēkabpils novada Aknīstes pasta nodaļas darbalaiku – no šā datuma pasta nodaļa strādās pirmdienās, otrdienās un trešdienās no plkst.8 līdz 16, savukārt ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 15.  

Lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, no 2023.gada 24.jūlija  līdz 2023.gada 31.augustam Aknīstes pasta nodaļa Pasta ielā 4 darbojās testa režīmā. 

Testa rezultāti apstiprināja, ka klientiem ir būtiski saņemt pakalpojumus sākot no plkst.8 rītā, tādējādi par stundu pārceļot pasta nodaļas darbalaika beigas – līdz šim pasta nodaļa no pirmdienas līdz trešdienai strādāja līdz plkst.15, bet ceturtdienās un piektdienās līdz plkst.14. Atbilstoši testa rezultātiem Latvijas Pasts pieņēmis lēmumu par nodaļas darbalaika pastāvīgām izmaiņām. 

No 1.septembra pakalpojumi Aknīstes pasta nodaļā klientiem tiks sniegti pirmdienās, otrdienās un trešdienās no plkst.8 līdz 16, savukārt ceturtdienās un piektdienās no plkst.8 līdz 15.  

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2700 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta_anna.sarkane@pasts.lv 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin