Uzklausot klientu vajadzības, Jelgavas 2.pasta nodaļa līdz 30.septembrim turpinās testēt nodaļas darbalaiku

05.09.2023

Uzklausot klientu vajadzības, Jelgavas 2.pasta nodaļa līdz 30.septembrim turpinās testēt nodaļas darbalaiku

Lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, no 2023.gada 11.jūlija līdz 1.septembrim Jelgavas 2.pasta nodaļa Garozas ielā 22 darbojās testa režīmā katru darbdienu no plkst.8 līdz 17. Atbilstoši testa periodā novērotajam pasta pakalpojumu pieprasījumam un klientu iesniegtajiem priekšlikumiem darbalaika izmaiņām, Latvijas Pasts pieņēmis lēmumu turpināt testēt nodaļas darbalaiku vēl līdz 30.septembrim, trešdienās to pagarinot par divām stundām – līdz plkst.19.

Jelgavas 2.pasta nodaļa līdz šim strādāja katru darbdienu no plkst.7 līdz 18, taču, izvērtējot reālo klientu pieprasījumu, no 11.jūlija līdz 1.septembrim pasta nodaļa strādāja testa režīmā – katru darbdienu no plkst.8 līdz 17. Līdzšinējie testa rezultāti apstiprina, ka klientu plūsma būtiski mainījusies dienas pirmajā un pēdējā darba stundā, kopš sūtījumu saņemšana iespējama divos Latvijas Pasta pakomātos netālu no pasta nodaļas – Rīgas ielā 50 un Rīgas ielā 11A. 
 
Tomēr testa periodā tika saņemti vairāki klientu aicinājumi pagarināt pasta nodaļas darbalaiku tieši trešdienās, tāpēc Latvijas Pasts pieņēmis lēmumu vēl mēnesi izvērtēt klientu vajadzībām atbilstošāko pasta nodaļas darbalaiku, trešdienās to pagarinot par divām stundām – no plkst.8 līdz 19. Pārējās darbdienās Jelgavas 2.pasta nodaļa turpinās klientus apkalpot no plkst.8 līdz 17, izņemot piektdienās, kad pasta pakalpojumus iespējams saņemt no plkst.8 līdz 15.

Atbilstoši testa rezultātiem Latvijas Pasts pieņems lēmumu par nodaļas darbalaika patstāvīgām izmaiņām.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2600 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv, vineta_anna.sarkane@pasts.lv 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin