20.09.2023
Ņemot vērā zemo pasta pakalpojumu pieprasījumu un Salaspils 1.pasta nodaļas klientu paradumu maiņu, kā rezultātā lielākā daļa nodaļas apkalpes teritorijas sūtījumu tiek izsniegti Latvijas Pasta pakomātos, no šā gada 16.oktobra tiek mainīts Salaspils pasta nodaļas darbības modelis, adrese un darbalaiks, pielāgojot to iedzīvotāju reālajām vajadzībām. No minētā datuma Salaspils 1.pasta nodaļa klientus apkalpos Salaspils domes telpās – Līvzemes ielā 8, katru darbdienu no plkst.12 līdz 13. Ārpus noteiktā darbalaika iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēs saņemt Salaspils pasta nodaļā, pie pastnieka savā dzīvesvietā vai sūtījumu saņemšanai izmantot Latvijas Pasta pakomātu pakalpojumu.
Ņemot vērā niecīgo universālā pasta pakalpojumu pieprasījumu Salaspils 1.pasta nodaļā, kā arī klātienes apmeklējumu skaita samazināšanos, klientiem arvien biežāk izvēloties sūtījumu attālinātas saņemšanas iespēju Latvijas Pasta plašajā pakomātu tīklā, tiek mainīts pasta nodaļas darbības modelis, darbalaiks un atrašanās vieta, bet iedzīvotājiem arī turpmāk būs ērti pieejami visi nepieciešamie pasta pakalpojumi.
Tāpat kā līdz šim, no 16.oktobra Salaspils 1.pasta pakalpojumu sniegšanas vietas jaunajā adresē pilsētas pārvaldes ēkā Līvzemes ielā 8 iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences sūtījumu – vēstules, pastkartes, sīkpakas, bandroles – saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
Mainoties Salaspils 1.pasta nodaļas modelim, sūtījumu saņemšana un finanšu līdzekļu izmaksa no PNS konta primāri tiks nodrošināta Salaspils pasta nodaļā, Skolas ielā 5 – katru darbdienu no plkst.8 līdz 19. Savukārt sūtījumu saņemšana, kā arī skaidras naudas izmaksa no PNS konta Salaspils 1.pasta pakalpojumu sniegšanas vietā no 16.oktobra tiks nodrošināta pēc iepriekšēja pieteikuma, zvanot Latvijas Pasta Klientu centram pa tālruni: 27008001 vai 67008001. Minētie pakalpojumi tiks nodrošināti nākamajā darbdienā pēc pieteikuma saņemšanas.
Ārpus pasta nodaļu darbalaika ērtai sūtījumu saņemšanai Salaspilī patlaban pieejami trīs Latvijas Pasta pakomāti – Rīgas ielā 38, Rīgas ielā 24 un Skolas ielā 4a.
Tāpat jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā. Ar pastnieka starpniecību Salaspils iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001.
Sakarā ar pārcelšanās darbiem 13.oktobrī, kas ir noslēdzošā darbdiena pirms Salaspils 1.pasta nodaļas modeļa maiņas, būs mainīts tās darbalaiks līdzšinējā adresē Miera ielā 24b: pasta nodaļa strādās no plkst.9 līdz 10.
Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistību noteikšanu, kas paredz, ka Latvijas Pastam katra novada teritoriālajā vienībā ir vismaz viena pasta pakalpojumu sniegšanas vieta.
Salaspils 1.pasta nodaļas iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām no 2023.gada 16.oktobra tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs, sākot ar 21.septembri.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2600 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta_anna.sarkane@pasts.lv
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin