05.05.2011

Mātes diena ir populārāki svētki pastkaršu sūtīšanai nekā Lieldienas, liecina Latvijas Pasta novērojumi, veidojot pastkaršu nosūtīšanas akcijas sociālajā tīklā Twitter. Latvijas Pasts ir noslēdzis jau otro Twitter akciju, un tīkla lietotāju aktivitāte tajā bija lielāka nekā Lieldienu akcijā. Lai sveiktu sev tuvās sievietes Mātes dienā, Latvijas Pasta akcijā piedalījās 4867 Twitter lietotāji, kopumā aizpildot gandrīz 6500 derīgu pastkaršu. Tas ir par 24,7% vairāk nekā akcijas Pārsteidz mīļo Lieldienās! laikā. Jau šodien pirmie apsveikumi sasniedz savus adresātus, un līdz Mātes dienai, 8.maijam, Latvijas Pasts būs nogādājis visus sūtījumus.

Twitter lietotāju lielā atsaucība Mātes dienas akcijai liecina, ka tieši šajos svētkos taustāmas un īstas pastkartes nosūtīšana ir daudz nozīmīgāka nekā, piemēram, Lieldienās. Moderno tehnoloģiju laikmetā ar roku rakstīta pastkarte kļuvusi par īpašu dāvanu, kas spēj ilgstoši radīt pozitīvas emocijas.

No visām aizpildītajām Mātes dienas apsveikumu pastkartēm nosūtīšanai derīgas bija 6467, turpretī Lieldienās Latvijas Pasts adresātiem visā Latvijā nosūtīja 4867 pastkartes. Otrajā Latvijas Pasta akcijā pastkartes aizpildīja 4875 unikālie lietotāji, no kuriem vismaz vienu pastkarti nosūtījuši 4400, bet pārējie izvēlējušies nosūtīt divas un pat trīs pastkartes. Diemžēl arī šoreiz vairāk nekā 100 pastkaršu Latvijas Pasts nevar piegādāt adresātiem, jo adreses laukā trūkst kādas svarīgas informācijas vai adrese nav norādīta vispār. Tomēr kopumā neprecīzi norādīto adrešu skaits ir ievērojami mazāks nekā Lieldienu akcijas laikā, un tas nozīmē, ka sūtītāji pievērš lielāku uzmanību adreses pareizībai un vēlas, lai sūtījums tiešām sasniegtu savu adresātu.

Akcija norisinājās no 27. līdz 29.aprīlim. Tās dalībniekiem - ikvienam, kam ir savs Twitter konts, - bija jāapmeklē interneta vietne nosutipastkarti.lv, jāreģistrējas ar savu Twitter kontu un jānorāda tās personas vārds, uzvārds un precīza adrese, kuru vēlējās sveikt Mātes dienā. Katrs Twitter lietotājs bez maksas Latvijas teritorijas robežās varēja bez maksas nosūtīt trīs pastkartes. Savukārt Latvijas Pasts elektroniski aizpildītās pastkartes nogādā to adresātiem kā fiziskus apsveikumus.

Latvijas Pasts saka īpašu paldies visiem akcijas dalībniekiem par aktīvo dalību akcijās un pastkaršu sūtīšanas popularizēšanā. Turklāt, pateicoties Twitter lietotāju atbalstam un aktivitātei, Latvijas Pasts aprīlī atzīts par ietekmīgāko Twitter zīmolu.

Latvijas Pastssirsnīgi sveic visas Latvijas mammas Mātes dienā!

Mātes dienas pastkarti skatīt šeit.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālo pasta pakalpojumu sniegšana; Latvijas Pasts sniedz arī filatēlijas, pārvadājumu un eksprespasta, finanšu starpniecības, maksājumu, preses un mazumtirdzniecības pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kas nodarbina ap 5000 darbinieku.

 

Papildu informācija:

Agija Tērauda,

VAS Latvijas Pasts

sabiedrisko attiecību speciāliste

Tālr.: + 371 67608504

e-pasts: agija.terauda@pasts.lv

www.pasts.lv