No š.g. 23. janvāra Taurenes iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

08.01.2024

No š.g. 23. janvāra Taurenes iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

No 2024. gada 23. janvāra Taurenes pagasta iedzīvotāji Latvijas Pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darbdienu, sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. Pastnieka vizīte ir bez maksas. Pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma Taurenes iedzīvotāji varēs saņemt arī Vecpiebalgas pasta nodaļā (adrese: Vecpiebalga, Āpšu Grava). Šī pasta nodaļa turpmāk apkalpos arī Dzērbenes, Skujenes un Kaives iedzīvotājus, kas jau šobrīd saņem pasta pakalpojumus savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma.

Transformējot Latvijas Pasta darbību uz mūsdienīgu un ilgtspējīgu, kā arī pielāgojot to reālām klientu vajadzībām, Taurenes iedzīvotāji turpmāk pasta pakalpojumus saņems ekonomiski saimnieciskā un klientiem īpaši draudzīgā veidā – dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Pasta pakalpojumus varēs saņemt arī Vecpiebalgas pasta nodaļā.

Pastnieka sniegtie pasta pakalpojumi klienta dzīvesvietā ir izdevīgi, droši un ērti, jo pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u.c.

Saņemot aicinājumu par sūtījuma izņemšanu, Taurenes iedzīvotāji var pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā, piesakot to pa tālruni 27008001 vai 67008001. Bez iepriekšēja pieteikuma sūtījumus var saņemt arī Vecpiebalgas nodaļā. Vēl ērtākai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai 2024. gada maijā Vecpiebalgā tiks izvietots Latvijas Pasta pakomāts, kurš būs pieejams ikvienam reģiona iedzīvotājam.

Taurenes iedzīvotājiem, kuri izmanto PNS pakalpojumu, Latvijas Pasts piedāvā arī VISA maksājumu debetkartes priekšrocības. Ar šo karti, kas ir saistīta ar PNS kontu, var norēķināties tirdzniecības vietās un iepirkties internetā, kā arī izņemt skaidru naudu gan pasta nodaļās, gan jebkurā bankomātā.

Taurenes iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām tiek informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs. Jautājumu gadījumā par Latvijas Pasta sniegtajiem pakalpojumiem klienti aicināti sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru – tālrunis 67008001 vai 27008001; e-pasta adrese: info@pasts.lv.

Latvijas Pasta stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Saskaņā ar klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu, pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu un saimnieciskās darbības rezultātiem, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts sniedz visplašāko pasta pakalpojumu klāstu visā Latvijā vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās. Uzņēmums nodrošina universālā pasta, komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības, pakomātu un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2500 darbinieku.

Papildu informācijai:

Laila Kļaviņa | Komunikācijas un filatēlijas daļas vadītāja

E-pasts: pr@pasts.lv, laila.klavina@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin