No š.g. 31. janvāra Mētrienas iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

15.01.2024

No š.g. 31. janvāra Mētrienas iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

No 2024. gada 31. janvāra Mētrienas pagasta iedzīvotāji Latvijas Pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darbdienu, sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. Pastnieka vizīte ir bez maksas. Pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma Mētrienas iedzīvotāji varēs saņemt arī Madonas 1. pasta nodaļā, kas atrodas Madonā, Saules ielā 21.

Transformējot Latvijas Pasta darbību uz mūsdienīgu un ilgtspējīgu, kā arī pielāgojot to reālām klientu vajadzībām, Mētrienas iedzīvotāji turpmāk pasta pakalpojumus saņems ekonomiski saimnieciskā un klientiem īpaši draudzīgā veidā – dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Secīgi, pastnieks pēc pieprasījuma ieradīsies klienta dzīvesvietā nākamajā darba dienā laikā no plkst. 8.00 līdz 16.30. Pasta pakalpojumus varēs saņemt arī Madonas 1. pasta nodaļā.

Pastnieka sniegtie pasta pakalpojumi klienta dzīvesvietā ir izdevīgi, droši un ērti, jo pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u.c.

Saņemot aicinājumu par sūtījuma izņemšanu, Mētrienas iedzīvotāji var pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā, piesakot to pa tālruni 27008001 vai 67008001. Bez iepriekšēja pieteikuma sūtījumus var saņemt arī Madonas 1. pasta nodaļā. Mētrienas iedzīvotāji ir aicināti izmantot arī pakomātu priekšrocības. Tuvākie pakomāti atrodas Madonā, Rūpniecības ielā 49 un Saules ielā 4.

Mētrienas iedzīvotājiem, kuri izmanto PNS pakalpojumu, Latvijas Pasts piedāvā arī VISA maksājumu debetkartes priekšrocības. Ar šo karti, kas ir saistīta ar PNS kontu, var norēķināties tirdzniecības vietās un iepirkties internetā, kā arī izņemt skaidru naudu gan pasta nodaļās, gan jebkurā bankomātā.

Mētrienas iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītē. Jautājumu gadījumā par Latvijas Pasta sniegtajiem pakalpojumiem klienti aicināti sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru – tālrunis 67008001 vai 27008001; e-pasta adrese: info@pasts.lv.

Latvijas Pasta stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Saskaņā ar klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu, pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu un saimnieciskās darbības rezultātiem, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts sniedz visplašāko pasta pakalpojumu klāstu visā Latvijā vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās. Uzņēmums nodrošina universālā pasta, komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības, pakomātu un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2500 darbinieku.

Papildu informācijai:

Matīss Rutks | Komunikācijas konsultants

E-pasts: pr@pasts.lv, matiss.rutks@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:

Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin