No š.g. 29. janvāra Garkalnes iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

19.01.2024

No š.g. 29. janvāra Garkalnes iedzīvotāji pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma

No 2024. gada 29. janvāra Garkalnes pagasta iedzīvotāji Latvijas Pasta pakalpojumus saņems savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darbdienu, sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu atbalsta tālruni: 27008001 vai 67008001. Pastnieka vizīte ir bez maksas. Pasta pakalpojumus bez iepriekšēja pieteikuma Garkalnes iedzīvotāji varēs saņemt arī Rīgas 24. pasta nodaļā, kas atrodas Brīvības gatvē 430A.

Transformējot Latvijas Pasta darbību uz mūsdienīgu un ilgtspējīgu, kā arī pielāgojot to reālām klientu vajadzībām, Garkalnes iedzīvotāji turpmāk pasta pakalpojumus saņems ekonomiski saimnieciskā un klientiem īpaši draudzīgā veidā – dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Secīgi, pastnieks pēc pieprasījuma ieradīsies klienta dzīvesvietā nākamajā darba dienā laikā no plkst. 8.00 līdz 16.30. Pasta pakalpojumus varēs saņemt arī Rīgas 24. pasta nodaļā.

Pastnieka sniegtie pasta pakalpojumi klienta dzīvesvietā ir izdevīgi, droši un ērti, jo pastnieks klienta dzīvesvietā sniedz tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta nodaļā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā u.c.

Saņemot aicinājumu par sūtījuma izņemšanu, Garkalnes iedzīvotāji var pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā, piesakot to pa tālruni 27008001 vai 67008001. Bez iepriekšēja pieteikuma sūtījumus var saņemt arī Rīgas 24. pasta nodaļā. Garkalnes iedzīvotāji ir aicināti izmantot arī pakomātu priekšrocības. Tuvākie pakomāti atrodas Garkalnē, Vidzemes šosejā 13, kā arī Ādažos, Rīgas gatvē 5, un Rīgā, Juglas krastmalā 2.

Garkalnes iedzīvotājiem, kuri izmanto PNS pakalpojumu, Latvijas Pasts piedāvā arī VISA maksājumu debetkartes priekšrocības. Ar šo karti, kas ir saistīta ar PNS kontu, var norēķināties tirdzniecības vietās un iepirkties internetā, kā arī izņemt skaidru naudu gan pasta nodaļās, gan jebkurā bankomātā.

Latvijas Pasts Garkalnes klientiem sniegs arī alternatīvus pensiju saņemšana veidus, piemēram, ar pastnieka palīdzību, pārskaitījuma formātā, izmantojot Latvijas Pasta VISA karti, vai Rīgas 24. pasta nodaļā. Latvijas Pastam ir līgums ar VSAA par pensiju piegādi saņēmēju dzīvesvietā. Šo risinājumu izmanto vairāk nekā 50 tūkst. Latvijas senioru, un šis skaidras naudas piegādes pakalpojums klientam izmaksās 2,39 eiro.

Garkalnes iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām tiks informēti ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītē. Jautājumu gadījumā par Latvijas Pasta sniegtajiem pakalpojumiem klienti aicināti sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru – tālrunis 67008001 vai 27008001; e-pasta adrese: info@pasts.lv.

Latvijas Pasta stratēģiskās pārmaiņas ietver gan efektīvu un kvalitatīvu pakalpojumu ieviešanu, gan uzlabojumus sūtījumu piegādēs un klientu apkalpošanā. Saskaņā ar klientu paradumiem, konkrētas apdzīvotas teritorijas iedzīvotāju skaitu, pasta pakalpojumu izmantošanas apjomu un saimnieciskās darbības rezultātiem, pasta pakalpojumi tiek sniegti pasta nodaļās, pasta pakalpojumu sniegšanas vietās vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts sniedz visplašāko pasta pakalpojumu klāstu visā Latvijā vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietās. Uzņēmums nodrošina universālā pasta, komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības, pakomātu un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2500 darbinieku.

Papildu informācijai:

Matīss Rutks | Komunikācijas speciālists

Mob.: +371 20376200

E-pasts: pr@pasts.lv, matiss.rutks@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:

Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin