Jūrmalā būs trīs pasta nodaļas

19.07.2024

Jūrmalā būs trīs pasta nodaļas

No š.g. 15. augusta Jūrmalas iedzīvotājiem Latvijas Pasta pakalpojumi klātienē būs pieejami trīs pasta nodaļās. Klientu paradumu maiņa, uzņēmuma pakalpojumu pielāgošana un attīstīšana atbilstoši mūsdienu tendencēm, kā arī saimnieciskās darbības izmaksu kāpums ir būtiskākie iemesli, kāpēc augustā darbu pārtrauks visretāk apmeklētā Jūrmalas pasta nodaļa Mellužos.

Salīdzinot ar pārējām Jūrmalas pasta nodaļām Slokā, Kauguros un Dubultos, Mellužu pasta nodaļa ir vismazāk apmeklēta, tāpēc no augusta vidus tās klientiem pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē nodrošinās Dubultu pasta nodaļa Strēlnieku prospektā 16. Tāpat ikvienam būs pieejama Slokas pasta nodaļa Hercoga Jēkaba ielā 7 k-3 un Kauguru pasta nodaļa Skolas ielā 48. Tā kā pilsētā ikdienā pieejams bezmaksas sabiedriskais transports, tad nokļūšana vēlamajā pasta nodaļā iedzīvotājiem neradīs papildu finanšu izdevumus.

Jūrmalnieki dod priekšroku pakomātiem

Līdztekus Latvijas Pasts klientiem ērtu, no pasta nodaļu darba laika neatkarīgu sūtījumu apstrādi ir nodrošinājis, ieviešot pakomātus. Arī Jūrmalā jau pieejami septiņi – Talsu šosejā 25 un 40, Viestura ielā 22, Ventspils šosejā 30, Dubultu prospektā 42a, Asaru prospektā 14 un Engures ielā 3, turklāt uzņēmums plāno paplašināt tīklu, uzstādot vēl trīs jaunus pakomātus.

Latvijas Pasts papildus jaunu pakomātu novietošanai attīsta arī esošo pārklājumu, pakomātus aprīkojot ar specializētu vēstuļu nosūtīšanas nodalījumu. Šāda vēstuļu kastītes funkcionalitāte ir integrēta visos šogad uzstādītajos pakomātos. Latvijas Pasts mērķtiecīgi transformē piedāvātos pakalpojumus, ņemot vērā klientu ikdienas vajadzības un paradumus, kur samazinās pieprasījums pēc tradicionālajiem pasta pakalpojumiem ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē.

Apkalpošana klātienē kļūs klientam draudzīgāka

Lai pasta nodaļas pakāpeniski vēl vairāk pielāgotu klientu vajadzībām, tas ir, nosakot ilgāku darba laiku, ieviešot draudzīgāku piekļuvi cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un jaunajiem vecākiem ar bērnu ratiņiem, Latvijas Pasta attīstības stratēģija paredz tās ierīkot tieši tirdzniecības centros, kur ikdienā ir lielāka apmeklētāju plūsma. Šāds risinājums, ieviešot mūsdienīgu pasta nodaļu konceptu, varētu tikt īstenots arī Jūrmalā.

Plānojot izmaiņas Jūrmalas pasta nodaļu pārklājumā, ir saglabāta pakalpojumu pieejamība plašam iedzīvotāju lokam, kur katrs var izvēlēties ērtāko risinājumu. Latvijas Pasts savā darbībā ievēro Universālā pasta pakalpojumu prasības pēc noteiktu pasta nodaļu skaita konkrētā teritorijā. To nosaka pēc iedzīvotāju skaita, un Jūrmalā pilnvērtīga pakalpojuma sniegšanai nepieciešanas trīs pasta nodaļas.

 

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts ir valsts kapitāla sabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2300 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredz vairāk nekā 155 pasta nodaļās.  Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu 400 vietās. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

 

Papildu informācijai:

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste

Tālr.: +371 26663732

E-pasts: pr@pasts.lv; inita.fedko@pasts.lv