Jelgavā iecienīta alternatīva pasta nodaļas apmeklējumam – pakomāts

08.08.2024

Jelgavā iecienīta alternatīva pasta nodaļas apmeklējumam – pakomāts

Attīstot augstvērtīgu pakalpojumu, kas balstīti klientu paradumos un vajadzībās, klāsta pieejamību un Latvijas Pasta konkurētspēju, augusta beigās Jelgavas pilsētā paredzētas izmaiņas pasta nodaļu pārklājumā. Jelgavniekiem pasta un maksājumu pakalpojumi klātienē būs pieejami trīs pasta nodaļās, turklāt pilsētā mērķtiecīgi tiek pilnveidots arī pakomātu tīkls. Patlaban Jelgavā pieejami desmit pakomāti, kas ir ērta alternatīva sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai sev vēlamajā laikā, neesot atkarīgam no vietējās pasta nodaļas darba laika.

No š.g. 28. augusta Jelgavas Cukurfabrikas pasta nodaļas klienti, lai saņemtu pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē, aicināti vērsties Jelgavas RAF pasta nodaļā, Rīgas ielā 48.

Ievieš klientiem aizvien draudzīgākus klātienes pakalpojumus

Jelgavas RAF pasta nodaļa atrodas tirdzniecības centrā “RAF Centrs”, tādējādi nodrošinot ērtu darba laiku (darba dienās no plkst. 9.00 līdz 20.00, bet brīvdienās no 9.00 līdz 18.00), draudzīgu piekļuvi cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, kā arī iespēju izmantot pasta pakalpojumus ikdienas iepirkšanās laikā.

Tā kā pasaules, tajā skaitā arī Latvijas, tendences liecina par pieprasījuma pēc tradicionālajiem pasta pakalpojumiem samazināšanos, tad Latvijas Pastam ir svarīgi attīstīt mūsdienīgu pakalpojumu segmentu, tos sniedzot vides pieejamības prasībām atbilstošos apstākļos. Latvijas Pasta attīstības stratēģija paredz pakāpeniski ieviest modernu pasta nodaļu konceptu, ievērojot ne tikai vizuāli atbilstošus risinājumus, bet arī nodrošinot piekļuvi cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem Latvijas Pasta nodaļās.

Latvijas Pasta pakalpojumi Jelgavā būs pieejami arī Dobeles šosejas pasta nodaļā (Dobeles šoseja 7) un pilsētas centra pasta nodaļā (Katoļu iela 2b). Šogad, uzlabojot pakalpojumu pieejamību, Jelgavas centra pasta nodaļu plānots pārcelt uz tirdzniecības centra “Pilsētas Pasāža” telpām, tā nodrošinot gan apmeklētājiem ērtāku darba laiku, gan vides pieejamību.

Izmantojot pakomātus, atvieglo savu ikdienu

Laika gaitā ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē ir būtiski mainījusies pasta pakalpojumu izmantošanas tendence, samazinot pieprasījumu pēc universālajiem pasta pakalpojumiem. Attīstoties e-komercijai, aizvien būtiskāku lomu cilvēku dzīvē ieņem ērta un jebkurā laikā pieejama sūtījumu apstrāde. Latvijas Pasts šo vajadzību nodrošināšanai piedāvā izmantot pakomātus, turklāt tajos iestrādāta arī vēstuļu kastītes funkcionalitāte.

Jelgavas pilsētas iedzīvotājiem pieejami desmit Latvijas Pasta pakomāti: Kristapa Helmaņa ielā 1, Dobeles šosejā 7 un 45a, Tērvetes ielā 97, Katoļu ielā 18, Rīgas ielā 11a un 50, Rūpniecības ielā 77a, Meiju ceļā 10 un Akadēmijas ielā 20. Šogad paredzēta vēl trīs pakomātu uzstādīšana, tādējādi aptverot visu pilsētas teritoriju un būtiski atvieglojot jelgavnieku ikdienu. Sūtījumu saņemšanai vai nosūtīšanai klientam vairs nav jāierodas pasta nodaļā konkrētajā darba laikā, turklāt  nepieciešamību pēc pakomātiem apliecina arī apmeklētāju skaita samazināšanās Latvijas Pasta nodaļās.

Plānojot izmaiņas Jelgavas pasta nodaļu pārklājumā, ir saglabāta pakalpojumu pieejamība plašam iedzīvotāju lokam, kur katrs var izvēlēties ērtāko risinājumu. Latvijas Pasts savā darbībā ievēro Universālā pasta pakalpojumu prasības pēc noteikta pasta nodaļu skaita konkrētā teritorijā. To nosaka pēc iedzīvotāju skaita, un Jelgavā pilnvērtīga pakalpojuma sniegšanai nepieciešanas trīs pasta nodaļas.

Par VAS Latvijas Pasts

Latvijas Pasts ir valsts kapitāla sabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2200 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredz vairāk nekā 155 pasta nodaļās.  Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu 400 vietās. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

Papildu informācijai:

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste

E-pasts: pr@pasts.lv; inita.fedko@pasts.lv

twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts