28.10.2024
Laba pārvaldība un atklātība ir pamata kritēriji, ko Latvijas Pasts ievēro, lai veicinātu uzņēmuma ilgtspēju un vairotu sabiedrības uzticību. Šīs ir vērtības, kas uzņēmuma darbā ir piemērojamas un attīstāmas ik dienu, tāpēc Latvijas Pasts ir pievienojies iniciatīvai "Nulles tolerance pret korupciju". Tas ir veids, kā sev, darbiniekiem un sadarbības partneriem demonstrēt uzņēmuma nostāju šajā jautājumā un arī pilnveidot pretkorupcijas politiku un citas iekšējās kontroles.
“Ar pievienošanos iniciatīvai “Nulles tolerance pret korupciju” mēs kā uzņēmums atgādinām paši sev, mūsu sadarbības partneriem un citām ieinteresētajām pusēm, ka korupcijai nav un nedrīkst būt vieta mūsu uzņēmējdarbībā un ka mēs turpināsim attīstīt savas iekšējās kontroles, lai maksimāli mazinātu korupcijas riskus,” pievienošanos iniciatīvai skaidro Andris Puriņš, Latvijas Pasta valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājs.
Jau līdz šim Latvijas Pasts ir īstenojis dažādu aktivitāšu kopumu, kas palīdz mazināt korupcijas risku vai citas negodprātīgas rīcības apdraudējumus. Piemēram, ir ieviesti Korupcijas un interešu konflikta risku pārvaldīšanas noteikumi, tiek pievērsta pastiprināta uzmanība risku vadībai, regulāri tiek organizētas personāla apmācības un darbinieki ir informēti, kā celt trauksmi un anonīmi ziņot par iespējamiem pārkāpumiem. Latvijas Pastam ir izstrādāts ētikas kodekss un darbojas ētikas komisija, kas izskata strīdīgas situācijas, tāpat publiskajā vidē pieejama plaša informācija par uzņēmuma darbības principiem un tā pārvaldību.
Atklātībai ir nozīmīga loma Latvijas Pasta ilgtspējā, jo tā palīdz samazināt reputācijas riskus vai pat likumpārkāpumus, kā arī veicina izpratni par iekšējās kontroles nozīmīgumu.
Latvijas Pasts ir 19. uzņēmums, kas pievienojies iniciatīvai “Nulles tolerance pret korupciju”.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2200 darbinieku.
Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredz vairāk nekā 155 pasta nodaļās un nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Papildu informācijai:
Inita Fedko | Komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin