Latvijas Pasta un pašvaldības pakalpojumi Brocēnos pieejami vienuviet

07.11.2024

Latvijas Pasta un pašvaldības pakalpojumi Brocēnos pieejami vienuviet

No š. g. 7. novembra Brocēnu iedzīvotāji pasta un maksājumu pakalpojumus var saņemt Brocēnu pilsētas Tūrisma informācijas punktā (TIP). Šāds VAS Latvijas Pasts un Saldus novada pašvaldības sadarbības modelis, kad pasta un maksājumu pakalpojumi pieejami vienkopus ar pašvaldības nodrošināto pakalpojumu klāstu, īstenots pirmo reizi, bet to paredzēts attīstīt arī citos novados.

Līdz šim pasta nodaļa Brocēnos atradusies Latvijas Pasta piederošajā ēkā Lielcieceres ielā 6b, bet, mainoties iedzīvotāju paradumiem un attīstoties e-komercijai, uzņēmums meklēja alternatīvas saimnieciski izdevīgākam telpu risinājumam.

“Pasta nodaļas pakalpojumi, kas pieejami Brocēnu Tūrisma informācijas punktā Lielcieceres ielā 3 – tas ir veiksmīgs piemērs tam, kā Latvijas Pasts un pašvaldība var atrast efektīvu risinājumu iedzīvotājiem svarīgu pakalpojumu nodrošināšanai kopīgās telpās. Tā ir mūsu sadarbības un klientiem pieejamo pasta un pašvaldības pakalpojumu sinerģija,” uzsver Guntis Mičuļs, Latvijas Pasta Operāciju vadītājs, uzteicot pašvaldības ieinteresētību jautājuma risināšanā.

Vēl veiksmīgāku to padara apstāklis, ka šajā ēkā, līdztekus TIP, atrodas arī Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), tādējādi, iedzīvotājiem, ierodoties Lielcieceres ielā 3, pieejams plašs valsts un pašvaldības pakalpojumu klāts.

Brocēnu pilsētas un Cieceres pagasta apvienības pārvaldes vadītāja Karīna Ciesmane apliecina, ka Saldus novada pašvaldības un Latvijas Pasta sadarbības modelis ir veiksmīgs piemērs, kā atvieglot iedzīvotāju ikdienu.

“Mums bija svarīgi nodrošināt telpas, kas mūsu cilvēkiem ir ne tikai ērti pieejamas, bet arī, lai tās atrastos pilsētas centrā. Saldus novadā veidojam daudzfunkcionālus centrus, kur vienā ēkā cilvēks var saņemt plašu pakalpojumu klāstu,” saka K. Ciesmane.

TIP, kur tagad pieejami arī pasta un maksājumu pakalpojumi, ir nodrošināta piekļuve cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, pie tā atrodas plašs automašīnu stāvlaukums, turklāt ēka atrodas pilsētas centrā. Šeit esošais VPVKAC jau pieradinājis te regulāri iegriezties ne tikai Brocēnu, bet arī citu apkārtējo pilsētu un pagastu iedzīvotājus, tāpēc gan Latvijas Pasts, gan pašvaldība prognozē stabilu apmeklētāju plūsmu un pašvaldības, valsts, tūrisma un pasta pakalpojumu sinerģiju.

Arī Latvijas Pašvaldību savienība (LPS), kas gada sākumā akcentēja nepieciešamību rast kopīgu risinājumu pasta un maksājumu pakalpojumu pieejamībai  reģionos, pauž prieku par redzamajiem sadarbības rezultātiem.

“Šī ir jauna sadarbības forma, kas paplašina pakalpojumu pieejamību līdztekus pakomātu un “Pastnieks mājās” attīstībai. Tikai savstarpēji sarunājoties un meklējot radošus risinājumus, varam nodrošināt plašu pakalpojumu pieejamību. Ceram, ka Saldus novada piemērs kā labā prakse motivēs un iedvesmos arī citas pašvaldības rast veiksmīgus risinājumus, lai iedzīvotāji varētu saņemt pasta un maksājumu pakalpojumus sev ērtākajā veidā,” saka LPS priekšsēdētājs Gints Kaminskis.

Saldus novadā pasta un maksājumu pakalpojumi klātienē pieejami Saldus pasta nodaļā Kuldīgas ielā 4, Ezeres pasta nodaļā Centra ielā 4 un Brocēnu pasta nodaļā Lielcieceres ielā 3. No 7. novembra Brocēnu pasta nodaļa apmeklētājus gaidīs katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 13.30.

Savukārt īpaši ērtai sūtījumu saņemšanai un nosūtīšanai Saldus novadā, tostarp arī Brocēnos, pieejami četri pakomāti ar integrētu vēstuļu kastītes funkciju: Saldū, Striķu ielā 10c un Rīgas ielā 8, Druvā, Dārza ielā 2a un Brocēnos, Lielcieceres ielā 1a.

 

Par VAS Latvijas Pasts  

Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2200 darbinieku.

Latvijas Pasts nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā, rūpējas par klientu pieredzi vairāk nekā 155 pasta nodaļās, kā arī pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

  

Papildu informācijai: 

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv

 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili: 
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin