Pasta un maksājumu pakalpojumi būs pieejami Alojas kvartālā

29.01.2025

Pasta un maksājumu pakalpojumi būs pieejami Alojas kvartālā

Latvijas Pasta pakalpojumu pieejamība tirdzniecības centros ir viens no uzņēmuma stratēģiskajiem virzieniem, lai tie būtu tuvāk klientu ikdienas paradumiem un ērti sasniedzami. Rīgā pasta nodaļas jau pieejamas astoņos tirdzniecības centros, un no š.g. 30. janvāra tām pievienosies vēl viena: līdzšinējā Miera ielas pasta nodaļa. Tā turpmāk atradīsies Alojas kvartālā, līdztekus iegūstot klientu centra Alojas kvartāls nosaukumu.    

Līdz šim šī pasta nodaļa atradās Miera ielā 44, tomēr, tuvojoties telpu nomas līguma gala termiņam, rasts uzņēmuma stratēģiskajam mērķim atbilstošs risinājums: no 30. janvāra plkst. 12.00 tā savus klientus gaidīs tirdzniecības centrā Alojas kvartāls K. Valdemāra ielā 62a. Šeit pasta un maksājumu pakalpojumi būs pieejami klientiem jau ierastajā laikā – katru darba dienu no plkst. 10.00 līdz 19.00.

Līdz ar vietas maiņu, pasta nodaļai tiks piešķirts jauns, adresei piemērots, nosaukums. Tā tiks pārdēvēta par klientu centru Alojas kvartāls un tās vizuālajā noformējumā būs iekļauti jaunā klientu apkalpošanas centru koncepta elementi. Nosaukuma maiņa neietekmēs klātienē pieejamo pakalpojumu klāstu: tie joprojām būs tikpat daudzveidīgi.

Klientu centra ierīkošana tirdzniecības centrā iedzīvotājiem atvieglo pakalpojumu saņemšanu, jo tā apmeklējums vairs nebūs jāieplāno atsevišķi, to varēs paveikt līdztekus ikdienas pirkumiem. Tāpat jaunās telpas ir pielāgotas piekļuvei cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un arī ar bērnu ratiņiem, turklāt pie tirdzniecības centra atrodas plašs automašīnu stāvlaukums.

Rīgā pasta un maksājumu pakalpojumi klātienē šobrīd saņemami 25 pasta nodaļās. Savukārt īpaši ērtai sūtījumu nosūtīšanai vai saņemšanai pieejami 168 pakomāti. Visos 108 ārtelpas pakomātos integrēta arī vēstuļu kastītes funkcija, kas, vienlaikus ar sūtījumu saņemšanu vai nosūtīšanu, ļauj nosūtīt arī vēstuļu korespondenci.

 

Par VAS Latvijas Pasts  

Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi 155 pasta nodaļās un nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.

  

Papildu informācijai: 

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv

 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili: 
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin