Neretas pasta nodaļa pārceļas uz pašvaldības telpām

28.02.2025

Neretas pasta nodaļa pārceļas uz pašvaldības telpām

Vienkopus pieejams plašs un daudzveidīgs pakalpojumu klāsts ir būtiska priekšrocība ikviena cilvēka ikdienā. Latvijas Pasts, sadarbojoties ar pašvaldībām, pērn vairākos novados ieviesa risinājumu, vienā ēkā apvienojot pasta un maksājumu un valsts un pašvaldības piedāvātās iespējas. Šogad iesāktais turpinās, un no 5. marta Neretas pasta nodaļa apmeklētājus gaidīs apvienības pārvaldes ēkā.

Līdz šim Neretas pasta nodaļa klientiem bijusi pieejama Pētera Lodziņa ielā 2, bet, mainoties iedzīvotāju paradumiem un attīstoties e-komercijai, Latvijas Pasts meklēja alternatīvas saimnieciski izdevīgākam telpu risinājumam.

Sadarbībā ar Neretas apvienības pārvaldi rasta iespēja pasta nodaļu izvietot pārvaldes telpās, Rīgas ielā 1, kur iedzīvotājiem jau pieejams valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Pasta un maksājumu pakalpojumus varēs saņemt ne tikai vienā ēkā, bet pat vienā telpā ar valsts un pašvaldības pakalpojumu iespējām.

Ēkai Rīgas ielā ir nodrošināta vides pieejamība, kas pakalpojumus ļauj saņemt arī cilvēkiem ar funkcionālajiem traucējumiem un cilvēkiem ar bērnu ratiņiem. Tāpat pie tās ir ērti piebraukt ar transportlīdzekļiem un turpat atrodas stāvlaukums.

Pielāgojot pasta nodaļas darba laiku apmeklētāju plūsmai un pieprasījumam, Neretā pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē var saņemt katru darba dienu no plkst. 13.00 līdz 16.00.

Latvijas Pasta Pasta nodaļu un piegādes vadības daļas Zemgales reģiona vadītāja Zita Draveniece teic, ka Latvijas Pasta un Neretas apvienības pārvaldes sadarbība rezultējusies iedzīvotājiem draudzīgā risinājumā. “Laiks ir viens no mūsu svarīgākajiem resursiem, un daudzveidīgu pakalpojumu pieejamība vienā ēkā ir būtiska, lai atvieglotu ikdienā nepieciešamo pakalpojumu saņemšanu,” stāsta Z. Draveniece, atzinīgi novērtējot pašvaldības iesaisti šī jautājuma risināšanā.

Neretas apvienības pārvaldes vadītājs Juris Gorbačovs uzsver, ka šādam risinājumam ir vairākas priekšrocības, bet pati svarīgākā – Neretas iedzīvotājiem joprojām būs ērti pieejami pasta un maksājumu pakalpojumi. “Mūsu pagasta iedzīvotāji, kas iegriežas pašvaldībā, lai saņemtu kādu valsts vai mūsu nodrošināto pakalpojumu VPVKAC, tepat blakus varēs arī saņemt Latvijas Pasta pakalpojumu klāstu. Šādai sadarbībai ir tikai ieguvumi,” teic J. Gorbačovs.

Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Aizkraukles novadā var saņemt arī Aizkraukles pasta nodaļā (Bērzu ielā 1, Aizkrauklē), Jaunjelgavas pasta nodaļā (Lāčplēša ielā 11, Jaunjelgavā), Kokneses pasta nodaļā (1905. gada ielā 7, Koknesē), Pļaviņu pasta nodaļā (Stacijas ielā 2, Pļaviņās) un Skrīveru pasta nodaļā (Stacijas laukumā 3, Skrīveros).

Savukārt iedzīvotājiem ārpus reģiona centra bez papildu maksas pieejams pakalpojums Pastnieks mājās.  Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar Latvijas Pasta klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001. Turklāt tagad par pie pastnieka saņemtajiem pakalpojumiem klienti var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu kartēm.

Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, attīstot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, Latvijas Pasta pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī attālākajos reģionos. Arī Aizkraukles novadā uzstādīti astoņi pakomāti: Spīdolas ielā 17, Gaismas ielā 35, Lāčplēša ielā 10, Aizkrauklē; Raiņa ielā 6, Neretā; Daugavas ielā 97, Skrīveros; Jelgavas ielā 3a, Jaunjelgavā; Lāčplēša ielā 5, Koknesē; Odzienas ielā 2, Pļaviņās.

Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija.

Latvijas Pasts aktīvi sadarbojas ar pašvaldībām, kopīgi izskatot iespējas pasta nodaļas ierīkot pašvaldībām piederošās telpās, tā iedzīvotājiem vienkopus radot daudzveidīga pakalpojumu klāsta pieejamību. Šāds sadarbības modelis jau īstenots Saldus, Dienvidkurzemes, Gulbenes, Smiltenes, Tukuma, Jēkabpils novadā.

 

Par VAS Latvijas Pasts  

Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi 155 klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem. 

  

Papildu informācijai: 

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv

 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili: 
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin