Aucē pasta un maksājumu pakalpojumus varēs saņemt Tūrisma informācijas punktā

06.03.2025

Aucē pasta un maksājumu pakalpojumus varēs saņemt Tūrisma informācijas punktā

Vienkopus pieejams plašs un daudzveidīgs pakalpojumu klāsts ir būtiska priekšrocība ikviena cilvēka ikdienā. Latvijas Pasts, sadarbojoties ar pašvaldībām, turpina pērn vairākos novados ieviesto risinājumu, vienā ēkā apvienojot Latvijas Pasta, valsts un pašvaldības piedāvātās iespējas. Arī Aucē gaidāmas pārmaiņas: no 14. marta pasta un maksājumu pakalpojumus varēs saņemt Auces Tūrisma informācijas punktā.

Līdz šim Auces pasta nodaļa klientiem bijusi pieejama Raiņa ielā 12, bet, mainoties iedzīvotāju paradumiem un attīstoties e-komercijai, Latvijas Pasts meklēja alternatīvas saimnieciski izdevīgākam telpu risinājumam.

Sadarbībā ar Auces pilsētas pārvaldi rasta iespēja pasta nodaļu izvietot Auces Tūrisma informācijas punktā, Raiņa ielā 14, kur pašvaldība nodrošina ne tikai pilsētas iedzīvotāju, bet arī viesu apkalpošanu. Tagad te, līdztekus tūrisma pakalpojumiem, varēs saņemt arī pasta un maksājumu pakalpojumus.

Ēkai Raiņa ielā ir nodrošināta vides pieejamība, kas pakalpojumus ļauj saņemt arī cilvēkiem ar funkcionālajiem traucējumiem un cilvēkiem ar bērnu ratiņiem. Tāpat pie tās ir ērti piebraukt ar transportlīdzekļiem un turpat atrodas stāvvietas.

Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Aucē varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 15.00.

Latvijas Pasta Pasta nodaļu un piegādes vadības daļas Dienvidvidzemes  reģiona vadītāja Zita Draveniece teic, ka Latvijas Pasta un Auces pilsētas pārvaldes sadarbība rezultējusies iedzīvotājiem draudzīgā risinājumā. “Šī ir vietējiem cilvēkiem ērta pieeja: daudzveidīgu pakalpojumu pieejamība vienā ēkā. Turklāt Tūrisma informācijas punktu apmeklē arī tūristi, kuriem varētu būt noderīgi arī pasta pakalpojumi,” saka Z. Draveniece, atzinīgi novērtējot pašvaldības iesaisti šī jautājuma risināšanā.

Auces pilsētas pārvaldes vadītājs Guntis Šēfers pastāsta, ka Dobeles novada pašvaldība piedāvāja vairākas iespējas, kur iedzīvotājiem nodrošināt Latvijas Pasta pakalpojumus. “Aucē, Raiņa ielā 14, turpmāk zem viena jumta atradīsies Auces Tūrisma informācijas punkts un Latvijas Pasts. Šī ir apmeklētājiem ērti pieejama vieta, kur ir nodrošināta arī vides pieejamība. Telpas esam pielāgojuši, piemēram, uzstādījām stikla starpsienu un pārvietojām mēbeles, lai būtu funkcionāli ērti strādāt gan Latvijas Pasta, gan tūrisma informācijas speciālistiem,” papildina G. Šēfers.

Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Dobeles novadā var saņemt arī Dobeles pasta nodaļā (Tirgus laukumā 4, Dobelē).

Savukārt iedzīvotājiem ārpus reģiona centra bez papildu maksas pieejams pakalpojums Pastnieks mājās.  Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar Latvijas Pasta klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001. Turklāt tagad par pie pastnieka saņemtajiem pakalpojumiem klienti var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu kartēm.

Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, attīstot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, Latvijas Pasta pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī attālākajos reģionos. Arī Dobeles novadā uzstādīti astoņi pakomāti: Muldavas ielā 3a, Jāņa Čakstes ielā 1 un 18, Krasta ielā 7, Dobelē; “Īkšķīšos”, Tērvetē; Baznīcas ielā 1, Aucē; Jelgavas ielā 14, Bēnē; “Kafejnīcā”, Bikstos.

Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija.

Latvijas Pasts aktīvi sadarbojas ar pašvaldībām, kopīgi izskatot iespējas pasta nodaļas ierīkot pašvaldībām piederošās telpās, tā iedzīvotājiem vienkopus radot daudzveidīga pakalpojumu klāsta pieejamību. Šāds sadarbības modelis jau īstenots Saldus, Dienvidkurzemes, Gulbenes, Smiltenes, Tukuma, Jēkabpils un Aizkraukles novadā.

 

Par VAS Latvijas Pasts  

Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.

Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi 155 klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem. 

  

Papildu informācijai: 

Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv

 

Latvijas Pasta sociālo mediju profili: 
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin