11.03.2025
E-komercijas nozīme gan potenciālo klientu, gan ikviena uzņēmuma ikdienā tikai pieaug, tāpēc ir būtiski novērtēt šīs jomas līderus, kas mudina pārējos ne tikai mācīties, bet arī iedvesmo jauniem panākumiem. Šogad Latvijas Pasts no konkursa E-komercijas zvaigzne atbalstītāja ir kļuvis par tā stratēģisko partneri, kas nozīmē, ka uzņēmuma speciālisti palīdzēs noteikt labākos šīs jomas pārstāvjus visā Baltijā.
Jau piekto gadu norisināsies konkurss E-komercijas zvaigzne. Pretendentiem pieteikumi jāiesniedz līdz 8. aprīlim, un tos vērtēs eksperti no Baltijas un Eiropas pēc trim galvenajiem kritērijiem: lietotāju pieredze, dizains un tehniskā veiktspēja. Uzvarētāji tiks izziņoti 29. maijā Baltijas lielākā inovāciju un tehnoloģiju forumā Login 2025, kas notiks Viļņā.
Šī gada konkursa virstēma Scaling greatness izceļ uzņēmumus, kas, pateicoties e-komercijai ir strauji auguši un sasnieguši ievērojamus panākumus ne tikai vietējā tirgū, bet pasaules mērogā. Tādējādi neatkarīgi no tā, vai uzņēmums ir mazs e-veikals vai liels tiešsaistes tirdzniecības spēlētājs, līdz 8. aprīlim interesenti aicināti pieteikties dalībai vienā no astoņām kategorijām: lietotāja pieredze un dizains, mājas lapas saturs, ilgtspēja, eksports, mākslīgais intelekts un automatizācija, e-komercijas platformas (marketplace), efektīva kampaņa, Shopify.
"E-komercijas zvaigzne nav tikai konkurss – tā ir iespēja uzņēmumiem parādīt savus sasniegumus un kļūt par daļu no aktīvas Baltijas e-komercijas kopienas. Šeit mēs izceļam spilgtākos nozares spēlētājus, kas var iedvesmot citus un parādīt kādas jaunas idejas, ko aizgūt. Turklāt šogad plānots arī plašs satura projekts – podkāsti, diskusijas un vērtīgi materiāli, kas palīdzēs uzņēmumiem augt un attīstīties. Un, protams, konkursa balvu fonds var būt lielisks atspēriena punkts Tavai e-komercijas izaugsmei," saka Arnis Jēkabsons, konkursa žūrijas loceklis un digitālās aģentūras Element Digital vadītājs.
Lai pieteiktos, uzņēmumiem jāreģistrē sava e-komercijas platforma oficiālajā konkursa mājaslapā: balticecommerceawards.com. Reģistrācija ir atvērta līdz 8. aprīlim, un uzņēmumi var pieteikties vienā no astoņām kategorijām.
Konkurss veidots, lai veicinātu e-komercijas izaugsmi un eksporta attīstību Baltijā, izceļot veiksmīgus uzņēmumus, kas iedvesmo jaunām virsotnēm. Tas sniedz dalībniekiem ne tikai vērtīgu ieskatu par sava e-veikala sniegumu, bet arī iespēju salīdzināt sevi ar citiem nozares spēlētājiem un mācīties no labākajiem. Veselīga sacensība motivē uzņēmumus ieviest jaunus risinājumus un pielāgoties strauji mainīgajām patērētāju un tehnoloģiju tendencēm. Vienlaikus konkurss rada platformu pieredzes apmaiņai un diskusijām, kas palīdz nozares dalībniekiem attīstīties un saglabāt konkurētspēju. Tas ir arī lielisks tīklošanās pasākums, kur konkurenti kļūst par domubiedriem, daloties zināšanās un veidojot jaunas sadarbības.
"E-komercija nevar pastāvēt bez spēcīgas un uzticamas loģistikas. Mūsu uzdevums ir nodrošināt, lai katrs sūtījums klientu sasniedz ātri un efektīvi, tāpēc sadarbība ar e-komercijas uzņēmumiem ir viens no mūsu galvenajiem pamatprincipiem. Šādi konkursi palīdz ne tikai izcelt inovatīvākos un veiksmīgākos spēlētājus nozarē, bet arī iedvesmo jauniem panākumiem tos, kuri vēl tikai meklē savu īsto virzienu. Esam gandarīti atbalstīt iniciatīvas, kas veicina e-komercijas attīstību Baltijā un rada kvalitatīvas diskusijas šajā jomā kopumā," uzsver Latvijas Pasta valdes locekle Dita Mirbaha.
Jau piecus gadus konkurss E-komercijas zvaigzne pulcē dažādu nozaru e-veikalus, un līdz šim tajā piedalījušies vairāk nekā 1000 uzņēmumu. Grand Prix balvu ieguvuši četri uzņēmumi: Azeron, Velosock, Selfnamed un HackMotion. Šie uzņēmumi izcēlās ar izcilu lietotāju pieredzi, inovatīviem risinājumiem un augstu tehnisko veiktspēju, apliecinot savu līderpozīciju e-komercijas nozarē, ko augstu novērtēja žūrija.
Konkurss E-komercijas zvaigzne aizsākts 2021. gadā Latvijā, lai izceltu un apbalvotu inovatīvākos un veiksmīgākos e-komercijas uzņēmumus. Kopš tā laika tas ir kļuvis par vadošo e-komercijas apbalvojumu reģionā, pulcējot dalībniekus no visas Baltijas un nodrošinot tiem plašāku atpazīstamību un izaugsmes iespējas. Konkursa mērķis ir veicināt e-komercijas attīstību, sniedzot uzņēmumiem iespēju saņemt profesionālu novērtējumu un ieteikumus izaugsmei.
Konkursa stratēģiskais partneris ir Latvijas pasts; sadarbības partneri: Mēness aptieka, MakeCommerce, Aleph, Gemius, One More Agency, Element Digital, The Red Jackets, Login.lt, Nords Porter Communications; mediju partneri: Delfi, IR Nauda, DScreens.
Plašāka informācija un pieteikšanās: https://balticecommerceawards.com.