10.03.2025
Līdz šim Ķekavas iedzīvotāji Latvijas Pasta klātienes pakalpojumus saņēma pasta nodaļā Gaismas ielā 17a. Līdz ar jaunā klientu centra Ķekava atvēršanu 20. martā tirdzniecības centrā LIIBA, Rīgas ielā 22a, tie būs pieejami ne tikai darba dienās no plkst. 10.00 līdz 18.00, bet arī brīvdienās no plkst. 10.00 līdz 16.00. Turklāt klientu centram nodrošināta ērta piekļuve cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem un vecākiem ar bērnu ratiņiem, turpat ir arī plašs stāvlaukums un pasta un maksājumu pakalpojumus varēs saņemt līdztekus ikdienas pirkumiem.
Klientu centra Ķekava vizuālajā noformējumā būs ieviests jauno klientu centru koncepts, nodrošinot mūsdienīgu un ērtu vidi gan apmeklētājiem, gan darbiniekiem.
Ārpus novada centra dzīvojošajiem pasta un maksājumu pakalpojumi bez papildu maksas pieejami, izmantojot pakalpojumu Pastnieks mājās. Tā ir iespēja, nemērojot ceļu līdz tuvākajai pasta nodaļai vai klientu centram, saņemt visus aktuālos pasta un maksājumu pakalpojumus. Turklāt tagad par pie pastnieka saņemtajiem pakalpojumiem iespējams norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti.
Savukārt, pieaugot e-komercijas nozīmei cilvēku ikdienā, īpaši ērtai sūtījumu nosūtīšanai vai saņemšanai novadā uzstādīti septiņi pakomāti: Gaismas ielā 17a, Nākotnes ielā 1, Ķekavā; Rīgas ielā 87, Baldonē; Baložu ielā 5, Rīgas ielā 14, Baložos; Pļavniekkalna ielā 41a, Katlakalnā; “Augstceltnē”, Daugmalē.
Visos ārtelpas pakomātos integrēta arī vēstuļu kastītes funkcija, kas, vienlaikus ar sūtījumu saņemšanu vai nosūtīšanu, ļauj nosūtīt arī vēstuļu korespondenci.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.
Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi 155 klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem..
Papildu informācijai:
Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin