31.03.2025
Vienkopus pieejams plašs un daudzveidīgs pakalpojumu klāsts ir būtiska priekšrocība ikviena cilvēka ikdienā. Latvijas Pasts, sadarbojoties ar pašvaldībām, turpina pērn vairākos novados ieviesto risinājumu, vienā ēkā apvienojot Latvijas Pasta, valsts un pašvaldības piedāvātās iespējas. Arī Engurē gaidāmas pārmaiņas: no 10. aprīļa pasta un maksājumu pakalpojumus varēs saņemt Engures kultūras nama telpās.
Līdz šim Engures pasta nodaļa atradās Jūras ielā 62, bet, mainoties iedzīvotāju paradumiem un attīstoties e-komercijai, Latvijas Pasts meklēja alternatīvas saimnieciski izdevīgākam telpu risinājumam.
Sadarbībā ar Engures pagasta pārvaldi rasta iespēja pasta nodaļu izvietot kultūras nama telpās Jūras ielā 85, kur iedzīvotāji, līdztekus saviesīgu pasākumu apmeklēšanai, saņem arī bibliotēkas un valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) pakalpojumus.
Ēkai Jūras ielā ir nodrošināta vides pieejamība, kas pakalpojumus ļauj saņemt arī cilvēkiem ar funkcionālajiem traucējumiem un cilvēkiem ar bērnu ratiņiem. Tāpat pie tās ir ērti piebraukt ar transportlīdzekļiem un turpat atrodas stāvvietas.
Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Engurē varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 8.00 līdz 11.00.
Latvijas Pasta Pasta nodaļu un piegādes vadības daļas Ziemeļkurzemes reģiona vadītāja Una Bukoga pastāsta, ka Latvijas Pasta un Tukuma novada pašvaldības sadarbība rezultējusies iedzīvotājiem draudzīgā risinājumā. “Šī ir vietējiem cilvēkiem ērta pieeja: daudzveidīgi pakalpojumi vienā ēkā, to veidojot par daudzfunkcionālu pakalpojumu centru. Turklāt tie viens otru tikai papildina,” saka U. Bukoga, atzinīgi novērtējot pašvaldības iesaisti šī jautājuma risināšanā.
Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē Tukuma novadā var saņemt Tukuma pasta nodaļā (Pils ielā 20, Tukumā), Lapmežciema pasta nodaļā (Liepu ielā 4, Lapmežciemā), Kandavas pasta nodaļā (Abavas ielā 2, Kandavā), Jaunpils pasta nodaļā (“Ērģelniekos”, Jaunpilī), Engures pasta nodaļā (no 10. aprīļa Jūras ielā 85, Engurē).
Tāpat iedzīvotājiem ārpus reģiona centra bez papildu maksas pieejams pakalpojums Pastnieks mājās. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar Latvijas Pasta klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001. Turklāt tagad par pie pastnieka saņemtajiem pakalpojumiem klienti var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu kartēm. Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, attīstot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, Latvijas Pasta pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī attālākajos reģionos. Arī Tukuma novadā uzstādīti desmit pakomāti: Pasta ielā 14, Raudas ielā 17a, Eksporta ielā 6, Tukumā; Abavas ielā 4b, Kandavā; “Frančos”, Lapmežciemā; “Jāņkrogā”, Jaunpilī; Jūras ielā 81, Engurē; “Kārumos”, Slampē; Jaunajā ielā 9, Smārdē; “Rozēs”, Pūrē.
Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija.
Latvijas Pasts aktīvi sadarbojas ar pašvaldībām, kopīgi izskatot iespējas pasta nodaļas ierīkot pašvaldībām piederošās telpās, tā iedzīvotājiem vienkopus radot daudzveidīga pakalpojumu klāsta pieejamību. Šāds sadarbības modelis jau īstenots Saldus, Dienvidkurzemes, Gulbenes, Smiltenes, Tukuma, Jēkabpils, Aizkraukles, Dobeles un Kuldīgas novadā.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.
Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Papildu informācijai:
Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin