17.04.2025
Līdz šim Dagdas pasta nodaļa klientiem bijusi pieejama Alejas ielā 16b, bet, mainoties iedzīvotāju paradumiem un attīstoties e-komercijai, Latvijas Pasts meklēja alternatīvas saimnieciski izdevīgākam telpu risinājumam.
Sadarbībā ar Krāslavas novada pašvaldību rasta iespēja Dagdas pasta nodaļu izvietot pašvaldībai piederošās telpās Daugavpils ielā 8 – ēkā, kur atrodas pašvaldības kapitāldaļu uzņēmuma SIA “Krāslavas nami” Dagdas nodaļa, iedzīvotājus konsultē Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centra speciālists un drīzumā būs iespēja saņemt Sociālā dienesta pakalpojumus. Tepat netālu atrodas arī autoosta, līdz ar to cilvēkiem pasta nodaļa būs viegli sasniedzama.
Pie ēkas ir ērti piebraukt ar transporta līdzekļiem, aiz tās atrodas stāvlaukums un ir nodrošināta pieejamība cilvēkiem ar funkcionālajiem traucējumiem un cilvēkiem ar bērnu ratiņiem.
Dagdas pasta nodaļa arī pēc adreses maiņas turpinās klientu apkalpošanu katru darbadienu no plkst. 8.00 līdz 15.00.
Pasta un maksājumu pakalpojumus klātienē var saņemt arī Krāslavas pasta nodaļā, kas atrodas Rīgas ielā 34, Krāslavā.
Tāpat iedzīvotājiem ārpus reģiona centra bez papildu maksas pieejams pakalpojums Pastnieks mājās. Pastnieka apmeklējumu var pieteikt katru darba dienu, sazinoties ar Latvijas Pasta klientu atbalsta komandu pa tālruni 27008001. Tagad par pie pastnieka saņemtajiem pakalpojumiem var norēķināties arī ar bezkontakta maksājumu karti.
Attīstoties e-komercijai, aizvien vairāk klientu novērtē priekšrocības, kas rodas, saņemot vai nosūtot sūtījumus pakomātos. Tie pieejami jebkurā diennakts laikā, turklāt, attīstot plašāko pakomātu tīklu Latvijā, Latvijas Pasta pakomāti pieejami ne tikai lielākajās pilsētās, bet arī attālākajos reģionos. Krāslavas novada iedzīvotājiem pakomāts pieejams Rīgas ielā 28, Krāslavā, un Daugavpils ielā 6, Dagdā.
Pagājušajā gadā visi uzņēmuma āra pakomāti aprīkoti ar papildu funkcionalitāti: tajos integrēta vēstuļu kastītes funkcija.
Latvijas Pasts aktīvi sadarbojas ar pašvaldībām, kopīgi izskatot iespējas pasta nodaļas ierīkot pašvaldībām piederošās telpās, tā iedzīvotājiem vienkopus radot daudzveidīga pakalpojumu klāsta pieejamību. Šāds sadarbības modelis jau īstenots Saldus, Dienvidkurzemes, Gulbenes, Smiltenes, Tukuma, Aizkraukles, Jēkabpils, Dobeles, Balvu un Kuldīgas novadā.
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts ir valsts kapitālsabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 1900 darbinieku.
Latvijas Pasts rūpējas par klientu pieredzi klātienes apkalpošanas vietās – klientu centros un pasta nodaļās, kā arī nodrošina sūtījumus lielākajā pakomātu tīklā Latvijā. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
Papildu informācijai:
Inita Fedko | Komunikācijas un filatēlijas daļas komunikācijas speciāliste
Mob.: +371 26663732
E-pasts: pr@pasts.lv, inita.fedko@pasts.lv
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin