Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 10.novembra pagaidu režīmā maina Saldus novada Šķēdes pasta nodaļas darbalaiku

08.11.2022

Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 10.novembra pagaidu režīmā maina Saldus novada Šķēdes pasta nodaļas darbalaiku
Tehnisku iemeslu dēļ no 2022.gada 10.novembra tiek mainīts Saldus novada Šķēdes pasta nodaļas darbalaiks – visi pasta pakalpojumi tiks nodrošināti katru darbdienu no plkst.13 līdz 14 vai arī iedzīvotāji varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā. Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma saņemšanu Šķēdes pasta nodaļā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001 vai 27008001. Bez iepriekšēja pieteikuma Šķēdes iedzīvotāji šajā periodā sūtījumus varēs saņemt arī Saldus 1.pasta nodaļā.
 
Šķēdes pasta nodaļas vadītāja atrodas ilgstošā prombūtnē. Tāpēc, lai Šķēdes iedzīvotājiem nodrošinātu pasta pakalpojumu saņemšanu, pieņemts lēmums no 2022.gada 10.novembra uz pagaidu periodu mainīt pasta nodaļas darbalaiku. 
 
Šķēdes iedzīvotāji pasta pakalpojumus no 10.novembra varēs saņemt katru darbdienu no plkst.13 līdz 14 vai arī varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā.
 
Tāpat kā līdz šim, Šķēdes iedzīvotājiem būs pieejami visi pasta pakalpojumi un arī citi pakalpojumi, kurus nodrošina Latvijas Pasts: vienkāršu un ierakstītu iekšzemes un pārrobežu vēstuļu korespondences saņemšana un nosūtīšana, iekšzemes un pārrobežu pasta paku saņemšana un nosūtīšana, pastmarku un aplokšņu iegāde, preses izdevumu abonēšana, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, naudas pārvedumu izmaksa, komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa un komercpreču iegāde.
 
Jebkuram reģionu iedzīvotājam jau patlaban ir plašas iespējas saņemt nepieciešamos pasta pakalpojumus arī pie pastnieka tieši savā dzīvesvietā. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas PNS kontā, komercpreču iegādi u.c.
 
Ar pastnieka starpniecību Šķēdes iedzīvotājiem iespējams saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. 
 
Saņemot aicinājumu par reģistrēta sūtījuma izņemšanu, iedzīvotājiem ir iespēja pieteikt sūtījuma bezmaksas saņemšanu Šķēdes pasta nodaļā, iepriekš zvanot pa tālruni 67008001, 27008001 un norādot datumu, kurā klients vēlas saņemt sūtījumu. 
 
Šķēdes iedzīvotāji sūtījumus bez iepriekšēja pieteikuma varēs saņemt arī Saldus 1.pasta nodaļā Kuldīgas ielā 4 pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 18 un sestdienās no plkst.9 līdz 12. 
 
Tiklīdz Šķēdes pasta nodaļa atsāks darbu ierastajā režīmā, Latvijas Pasts par to nekavējoties informēs iedzīvotājus.
 
Latvijas Pasts atvainojas Šķēdes iedzīvotājiem par sagādātajām neērtībām.
 
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv  
 
Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin