Latvijas Pasts Daugavpilī atver sūtījumu izsniegšanas punktu

21.03.2017

Latvijas Pasts Daugavpilī atver sūtījumu izsniegšanas punktu

Izvērtējot pasta pakalpojumu pieejamību un izmantošanas tendences Daugavpilī, Latvijas Pasts atvēris īpašu punktu sūtījumu izsniegšanai. No 2017.gada 1.aprīļa Jaunās Forštates mikrorajona iedzīvotāji, kuru dzīvojamās teritorijas pasta indekss ir LV-5421, LV-5422 un LV-5492, visa veida vienkāršos un ierakstītos sūtījumus varēs saņemt Aveņu ielā 26. Papildus, nodrošinot klientu efektīvāku apkalpošanu, jau no 7.februāra Daugavpils 17.pasta nodaļā pasta pakalpojumus sniedz trīs darbinieki līdzšinējo divu darbinieku vietā. 

Jaunais sūtījumu izsniegšanas punkts Daugavpilī darbosies katru darbdienu – pirmdienās no plkst.10 līdz 20, bet pārējās darbadienās no plkst.10 līdz 17. Ja klienti aktīvi izmantos sūtījumu saņemšanas iespējas jaunajā izsniegšanas punktā, šajā rajonā tiks atvērta arī pilna spektra pasta nodaļa. 

Jebkuru citu pasta pakalpojumu saņemšanai iespējams izmantot pārējās netālās apkaimes pasta nodaļās:  Daugavpils 1.pasta nodaļu Rīgas iela 42a, Daugavpils 2.pasta nodaļu Rīgas ielā 9 vai Daugavpils 10.pasta nodaļu Jātnieku ielā 78b. 

Klienti sūtījumu saņemšanai ērti var izmantot arī Daugavpils Statoil degvielas uzpildes stacijas – Ventspils ielā 28 un Stacijas ielā 97a. Papildu informācija par sūtījuma saņemšanas iespējām Statoil pieejama šeit

Nepieciešamos pasta pakalpojumus Daugavpils iedzīvotāji var saņemt arī tieši savā dzīvesvietā pie pastnieka, ja ir grūtības nokļūt uz pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, pastmarku un aplokšņu iegādi, pastkaršu un vēstuļu nosūtīšanu, preses izdevumu abonēšanu, sūtījumu piegādes pieteikšanu mājās u.c.

Kopš februāra Daugavpils 1.pasta nodaļā darbojas In-Out daudzfunkcionālā klientu plūsmas regulēšanas sistēmas rindu mašīna, ar kuras palīdzību pakalpojumu saņemšanai iespējams pieteikties attālināti, izmantojot Latvijas Pasta mobilo lietotni tālrunī. Vairāk informācijas par attālināto pieteikšanos te.  2017.gadā Latvijas Pasts klientu plūsmas regulēšanas sistēmu plāno ieviest vēl 35 pasta nodaļās, tostarp vēl vienā pasta nodaļā arī Daugavpilī. 

Daugavpils Jaunās Forštates mikrorajona iedzīvotāji ir informēti par sūtījumu saņemšanas iespējām pēc 1.aprīļa, no 14.marta saņemot informatīvus paziņojumus savās pastkastītēs. Jauno pasta sūtījumu izsniegšanas punktu iespējams sazvanīt pa tālruni 65420040 vai 25701937.

Pasta pakalpojumu sniegšanas vietu skaitu un izvietojumu Daugavpilī nosaka Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas padomes lēmums Par universālā pasta pakalpojuma saistībām, kas paredz, ka Latvijas Pastam Daugavpils pilsētā jānodrošina vismaz piecas nepārvietojamas pasta pakalpojumu sniegšanas vietas. Latvijas Pasts šos nosacījumus izpilda, sniedzot pasta pakalpojumus sešās pasta nodaļās.


Par VAS Latvijas Pasts
 
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām TNS Latvia, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Papildu informācijai:
Vineta Danielsone    
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: +371 67608504
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv 
twitter.com/latvijas_pasts;
facebook.com/latvijas.pasts