Mobilā lietotne

Mobilā lietotne iPhone un Android lietotājiem ļauj vairāk nekā 80 pasta nodaļās attālināti izņemt numuriņu un ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu, sniedz piekļuvi informācijai par VAS "Latvijas Pasts" pakalpojumu sniegšanas vietām un vēstuļu kastītēm, kā arī ļauj izsekot reģistrētu - ierakstītu, izsekojamu un apdrošinātu - pasta sūtījumu ceļam. Lietotne tiek piedāvāta bez maksas.

Lai sāktu lietot Latvijas Pasts mobilo lietotni, lejuplādē:

        

Lai pieteiktos pakalpojumu saņemšanai attālināti:

  • Lejupielādējiet savā viedtālrunī vai planšetdatorā VAS "Latvijas Pasts" mobilo lietotni.
  • No piedāvātā pasta nodaļu saraksta izvēlieties tās nodaļas, kuras ir atzīmētas ar biļetes simbolu.
  • Piesakieties nepieciešamajam pakalpojumam. Pretim katram pakalpojumam norādīts klientu skaits, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu.

Kad pienāks Jūsu kārta, informēsim par apkalpošanas kasi konkrētajā nodaļā, pie kuras jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.
 

 

Biežāk uzdotie jautājumi:

Kāpēc es neredzu sava sūtījuma statusu?

Detalizēti izsekot Tu varēsi tikai reģistrētu sūtījumu. Par vienkāršo sūtījumu saņemsi informāciju tikai par paciņas izsūtīšanu uz Latviju. Ja sūtījums ir reģistrēts, par to būs pieejama detalizēta informācijā – katrs solis līdz pat sūtījuma pienākšanai pasta nodaļā.

Ja pēc profila izveidošanas Latvijas Pasta aplikācijā Tavs sūtījums neparādās aplikācijas sadaļā “Mani sūtījumi”, visticamāk, veicot pasūtījumu interneta veikalā, nav norādīts tālruņa numurs vai tas norādīts nepareizi.
 

Kādos gadījumos nebūs iespējams izsekot sūtījumu?

Nav iespējams izsekot vienkāršus sūtījumus ar svītru koda diapazonu UA-UZ. Parasti tie ir maza izmēra sūtījumi, kas tiek piegādāti ievietojot pastkastītē.

Izsekot iespējams tikai tos sūtījumus, kas ir reģistrēti uz telefona numuru, ko esi norādījis Latvijas Pasta aplikācijas profilā.
 

Kā es varu atšķirt izsekojamus un neizsekojamus sūtījumus?

Pēc svītru koda diapazona:

RA-RZ            Ierakstīts, izsekojams sūtījums
LA-LZ             Vienkāršs, izsekojams sūtījums
VA-VZ            Apdrošināts, izsekojams sūtījums
CA-CZ           Ierakstīts, izsekojams sūtījums
UA-UZ           Vienkāršs, neizsekojams sūtījums

 

Ko es varu darīt, lai mans sūtījums būtu izsekojams?

Veicot pasūtījumu no interneta veikaliem ārzemēs, to lielākoties nav iespējams ietekmēt – sūtījuma veidu nosaka valsts, no kuras tas tiek pasūtīts, pasts.

Ja sūtījums tiek sūtīts Latvijas robežās, saņēmējs var lūgt sūtītāju noformēt to kā izsekojamu sūtījumu.
 

Kāpēc es nesaņemu lietotnes paziņojumus par sūtījuma saņemšanu pasta nodaļā?

Iespējams, Tev ir atslēgta vai nav pieslēgta paziņojumu saņemšana Latvijas Pasta lietotnē. Paziņojumus iespējams pieslēgt tālruņa iestatījumos, izvēloties Latvijas Pasta lietotni un atļaujot saņemt paziņojumus no tās.

SMS un paziņojumus lietotnē nav iespējams saņemt, ja uz sūtījuma vai sūtījuma datos nav saņēmēja tālruņa numura.

SMS un paziņojumi lietotnē netiek sūtīti par nelieliem un vienkāršiem sūtījumiem, kas tiek ievietoti pastkastītē.

Sūtījuma pārvirzīšana – papildu pakalpojums Latvijas Pasta mobilajā lietotnē, kurš nodrošina ierakstīta vai apdrošināta sūtījuma pārvirzīšanu un piegādi uz Jūsu izvēlētu adresi vai Latvijas Pasta piegādes vietu. Sūtījumu iespējams pārvirzīt:

  • uz Jūsu izvēlētu pasta nodaļu Latvijas Republikas teritorijā;
  • uz degvielas uzpildes staciju Circle K Latvijas Republikas teritorijā;
  • uz Jūsu norādīto adresi Latvijas Republikas teritorijā;
  • uz Latvijas Pasta pakomātu Latvijas Republikas teritorijā.

Vairāk informācijas par pakalpojumu skatiet šeit. 

  • Kartē norādītas apkārtējās pasta nodaļas
  • Sarakstā pasta nodaļas sakārtotas, sākot ar tuvāko
  • Vajadzīgo pasta nodaļu iespējams meklēt pēc nosaukuma, adreses vai pasta indeksa
  • Izvēlētajai pasta nodaļai norādīts nosaukums, adrese, darba laiks un tālrunis
  • Iespējams uzreiz piezvanīt vai, izmantojot navigācijas lietotni, nokļūt līdz pasta nodaļai soli pa solim