No 2019.gada 1.februāra darbdienās pagarinās Rīgas 13.pasta nodaļas darbalaiku par vienu stundu

10.01.2019

No 2019.gada 1.februāra darbdienās pagarinās Rīgas 13.pasta nodaļas darbalaiku par vienu stundu

Izanalizējot klientu paradumus un pasta pakalpojumu pieprasījumu, no 2019.gada 1.februāra tiek mainīts Rīgas 13.pasta nodaļas darbalaiks, katru darbdienu pagarinot nodaļas darbalaiku par vienu stundu, bet sestdienas turpmāk nosakot par brīvdienām. 

Izmaiņas Rīgas 13.pasta nodaļas darbalaikā saistītas ar klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumiem šajā nodaļā, kas liecina, ka darbdienās nodaļu apmeklē ievērojami vairāk klientu nekā sestdienās, kad klientu plūsma nodaļā samazinās par vairāk nekā 60% salīdzinājumā ar darbdienām. Tādējādi nodaļas darbs sestdienās ir nerentabls un neatbilst pieprasījumam, kas vairāk orientēts uz apkalpošanas paplašināšanu tieši darbdienās.

Tāpēc no 1.februāra Rīgas 13.pasta nodaļa K.Valdemāra ielā 145 k. 1 katru darbdienu pirmdienās–piektdienās pakalpojumus klientiem sniegs no plkst.8 līdz pat 20, tādējādi ik darbdienu nodrošinot to apmeklētāju apkalpošanu, kas strādā atbilstoši tradicionālajam darbalaikam.

2018.gada decembrī Rīgas 13.pasta nodaļa testa režīmā jau strādāja pagarināta darbalaika apstākļos darbdienās, un šajā periodā iegūtie klientu apkalpošanas rezultāti vēlreiz apstiprināja, ka tieši šāds darbalaiks ir klientiem saistošāks.

Informācija par plānotajām Rīgas 13.pasta nodaļas darbalaika izmaiņām jau tagad izvietota nodaļas apmeklētājiem redzamā vietā, savukārt ikviens šīs nodaļas teritorijas iedzīvotājs par tām tiks informēts ar īpašu paziņojumu savā pastkastītē.


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
Tālr.: +371 67608505 
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts