01.08.2012

Latvijas Pasts sadarbībā ar Statoil uzsāk inovatīva sūtījumu izsniegšanas pakalpojuma pilotprojektu

Latvijas Pasts sadarbībā ar Statoil Fuel&Retail Latvia ievieš inovatīva sūtījumu izsniegšanas pakalpojuma pilotprojektu, kas paredz atsevišķu katalogpreču kompāniju sūtījumu saņemšanu ne tikai pasta nodaļās, bet arī Statoil degvielas uzpildes stacijās (DUS). Tādējādi klienti iegūs iespēju sūtījumus saņemt sev maksimāli ērtā vietā un laikā septiņas dienas nedēļā.

Jaunais sūtījumu izsniegšanas pilotprojekts ir Latvijas Pasta iniciatīva, un sākotnējā periodā tas darbosies septiņās Statoil DUS, kas atrodas Rīgā. Projekta darbība tiks uzsākta augustā, un, divu mēnešu laika periodā izvērtējot tā rezultātus, tiks pieņemts jau konkrēts lēmums par tā turpināšanas un paplašināšanas perspektīvām.

"Sadarbības projekts ar Statoil ir tikai pirmais solis Latvijas Pasta plānoto inovatīvo un klientam aizvien tuvāko un draudzīgo pakalpojumu jomā. Centīsimies arvien vairāk paplašināt pasta pakalpojumu pieejamību mūsu klientiem maksimāli ērtā un izdevīgā veidā," uzsver Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs.

"Statoil mērķis ir radīt labāko pieturvietu cilvēkam ar auto, tādēļ ne reizi vien esam bijuši drosmīgi, kā pirmie tirgū ieviešot degvielas uzpildes stacijai jaunus pakalpojumus. Esam pārliecināti, ka klienti novērtēs ērto piedāvājumu - katalogos pasūtīto sūtījumu saņemšana sev ērtā laikā un vietā - un mēs varēsim to paplašināt arī uz citām stacijām," norāda Statoil Fuel & Retail Latvia izpilddirektore Ilze Siliņa.

Statoil degvielas uzpildes stacijās pagaidām varēs saņemt katalogpreču kompānijās Otto, Bon Prix un Select pasūtītās preces, un pieteikt saņemšanu DUS būs iespējams, veicot pasūtījumu gan no minēto kompāniju preču interneta kataloga, gan arī zvanot uz šo uzņēmumu pasūtījumu tālruņa numuriem. Savukārt aicinājumu saņemt sūtījumu DUS klienti pēc pašu izvēles varēs saņemt gan elektroniskā veidā - mobilā tālruņa īsziņā vai e-pasta paziņojumā, gan arī tradicionālajā drukātajā formātā. Sagaidāms, ka, projektam attīstoties, pieaugs arī tajā iesaistīto sadarbības partneru skaits, kas vēlēsies saviem klientiem dot iespēju saņemt sūtījumus ne tikai Latvijas Pasta nodaļās, bet arī Statoil DUS.

Projektā iesaistītajās DUS katalogpreču kompāniju sūtījumus varēs izņemt 24 stundas diennaktī septiņas dienas nedēļā. DUS tiks izsniegti sūtījumi, kuru svars nepārsniegs septiņus kilogramus, - smagāki sūtījumi tiks nosūtīti uz adresāta pasta nodaļu, par ko klientu pirms sūtījuma izsūtīšanas informēs attiecīgais kataloguzņēmums.

Sūtījumus Statoil DUS būs iespējams izņemt 10 dienu laikā pēc aicinājuma saņemšanas.

Statoil DUS sarakstu, kurās no 2.augusta iespējams saņemt katalogpreču kompāniju Otto un Bon Prix sūtījumus, kā arī sīkāku informāciju par nosacījumiem sūtījumu izņemšanai DUS, skatīt šeit.


Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4500 darbinieku.

Papildu informācija:
Zane Plone,
VAS Latvijas Pasts
sabiedrisko attiecību speciāliste
Tālr.: + 371 67608504
E-pasts:zane.plone@pasts.lv