Ārkārtējās situācijas laikā 29 Latvijas Pasta nodaļām Rīgā, Kurzemē, Latgalē un Zemgalē mainīts darbalaiks

22.10.2021

Ārkārtējās situācijas laikā 29 Latvijas Pasta nodaļām Rīgā, Kurzemē, Latgalē un Zemgalē mainīts darbalaiks

Sakarā ar Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju un ieviestajiem ierobežojumiem, lai mazinātu Covid-19 infekcijas izplatīšanos, Latvijas Pasts maina 29 pasta nodaļu darbalaiku Rīgā, Kurzemē, Latgalē un Zemgalē. Latvijas Pasts atbilstoši Ministru kabineta lēmumam turpina sniegt pakalpojumus visiem Latvijas iedzīvotājiem, bet klientu apkalpošanai pasta nodaļās ieviesti pastiprināti drošības pasākumi. Latvijas Pasts aicina klientus izvērtēt nodaļu apmeklējuma nepieciešamību un maksimāli izmantot iespējas pieteikties pasta pakalpojumiem attālināti.   

Ārkārtējās situācijas laikā tiek mainīts 29 Latvijas Pasta nodaļu darbalaiks Rīgā, Bauskā, Daugavpilī, Garkalnē, Jelgavā, Jēkabpilī, Katlakalnā, Ķegumā, Liepājā, Mārupē, Ogrē, Skaistkalnē un Tukumā. Šāds lēmums pieņemts sakarā ar Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju un tās nosacījumiem Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai. Precīzs pasta nodaļu saraksts ar mainīto darbalaiku pieejams šeit.  

Latvijas Pasts atbilstoši Ministru kabineta lēmumam turpina sniegt pakalpojumus visiem Latvijas iedzīvotājiem: pasta pakalpojumu sniegšanas vietās klientiem nav jāuzrāda sadarbspējīgs sertifikāts, taču ir nosacījumi, kas jāievēro, apmeklējot pasta nodaļu – obligāti jālieto sejas maska un jāievēro divu metru distance, bet pasta nodaļu nav ļauts apmeklēt pasta nodaļu klientiem ar elpceļu saslimšanas simptomiem. 

Lai nebūtu jāuzkavējas pasta nodaļā, Latvijas Pasts aicina maksimāli izmantot uzņēmuma mobilās lietotnes iespējas, kas ļauj pakalpojumiem pieteikties attālināti un nodaļā ierasties tieši uz sava pakalpojuma saņemšanu. Attālināti pieteikties pakalpojumiem iespējams 86 lielākajās un noslogotākajās pasta nodaļās visā Latvijā; šo nodaļu saraksts pieejams te.  
 
Latvijas Pasts turpina vērtēt pasta nodaļu darbības un sūtījumu piegādes turpmāku optimālu nodrošināšanu, ņemot vērā ārkārtējo situāciju.

 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3200 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 

Sīkākai informācijai:
Vineta Danielsone | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.danielsone@pasts.lv
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts