No 2022.gada 22.februāra Kolkas pasta nodaļa atjauno darbu – mainās darbalaiks

22.02.2022

 No 2022.gada 22.februāra Kolkas pasta nodaļa atjauno darbu – mainās darbalaiks
No 2022.gada 22.februāra darbu atjauno Kolkas pasta nodaļa – klienti atkal var saņemt pasta pakalpojumus Kolkas pasta nodaļā vai arī izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma. Atsākot Kolkas pasta nodaļas darbību, tiek mainīts tās darbalaiks – nodaļa turpmāk strādās pirmdienās–ceturtdienās no plkst.9 līdz 13 un piektdienās no plkst.9 līdz 12.  
 
No 2022.gada 24.janvāra Covid-19 negatīvās ietekmes dēļ Kolkas iedzīvotāji pasta pakalpojumus varēja saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā vai apmeklēt tuvāko – Dundagas – pasta nodaļu. Situācijai uzlabojoties, no 22.februāra Kolkas pasta nodaļa atsāk darbu, tāpēc visi pasta pakalpojumi tiks nodrošināti pasta nodaļā vai arī klienti varēs izvēlēties tos saņemt pie pastnieka savā dzīvesvietā pēc pieprasījuma.
 
Pastnieks klienta dzīvesvietā nodrošina tos pašus pakalpojumus, kas pieejami pasta pakalpojumu sniegšanas vietā: vēstuļu korespondences un pasta paku sūtījumu piegādi, pieņemšanu un nosūtīšanu, pastmarku un aplokšņu iegādi, preses izdevumu abonēšanu, naudas pārvedumu un pensijas saņemšanu, komunālo un citu rēķinu apmaksu, iemaksas Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontā, komercpreču iegādi u.c.
 
Ar pastnieka starpniecību iedzīvotāji var saņemt arī skaidras naudas izmaksu no PNS konta. Šo un pārējos pastnieka pakalpojumus dzīvesvietā iespējams pieteikt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: 27008001 vai 67008001. 
 
Atsākot Kolkas pasta nodaļas darbību, mainīsies tās darbalaiks – nodaļa turpmāk strādās pirmdienās–ceturtdienās no plkst.9 līdz 13 un piektdienās no plkst.9 līdz 12.  
 
Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.
 
 
 
Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.
 
 
 
Sīkākai informācijai:
Vineta Kļaviņa | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta.klavina@pasts.lv   
twitter.com/latvijas_pasts | facebook.com/latvijas.pasts | instagram.com/latvijas_pasts