Atbilstoši klientu vēlmēm un paradumiem no 2022.gada 5.augusta maina pasta centra Jelgava darbalaiku

27.07.2022

Atbilstoši klientu vēlmēm un paradumiem no 2022.gada 5.augusta maina pasta centra Jelgava darbalaiku

Atbilstoši testa periodā novērotajam pasta pakalpojumu pieprasījumam un klientu paradumiem pieņemts lēmums no 2022.gada 5.augusta pastāvīgi mainīt pasta centra Jelgava darbalaiku – no šā datuma centrs strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 19. Testa rezultāti parādīja, ka klientiem būtiska ir pakalpojumu saņemšana darbdienās, bet, klientu vēlmēm mainoties, darbalaiks var tikt atkārtoti pārskatīts.

Lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, no 2022.gada 14.maija  līdz 30.jūlijam pasta centrs Jelgava Katoļu ielā 2b  darbojās testa režīmā pirmdienās–piektdienās, jo iepriekšējais pakalpojumu pieprasījuma monitorings liecināja, ka klientu apmeklējums un nepieciešamība saņemt pakalpojumus sestdienās ievērojami samazinās. 

Testa rezultāti apstiprināja, ka klientiem ir svarīgi saņemt pakalpojumus tieši darbdienās, tāpēc pēc testa perioda beigām Latvijas Pasts pieņēmis lēmumu par pasta centra Jelgava darbalaika pastāvīgām izmaiņām no 5.augusta – sākot ar šo datumu, pasta pakalpojumi tajā tiks sniegti pirmdienās–piektdienās no plkst.8 līdz 19.

Jelgavā arī turpmāk sestdienās no plkst.9 līdz 13 pasta pakalpojumus ir iespējams saņemt Jelgavas 24.pasta nodaļā Dobeles šosejā 7, kā arī Jelgavas 5.pasta nodaļā Rīgas ielā 48, kas sestdienās strādā no plkst.10 līdz 21. 

Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.

 


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin