Atjaunotajās Tukuma pasta nodaļas telpās pakalpojumu sniegšana atsāksies 2022.gada 8.decembrī

01.12.2022

Atjaunotajās Tukuma pasta nodaļas telpās pakalpojumu sniegšana atsāksies 2022.gada 8.decembrī

Pakalpojumu sniegšana atjaunotajās Tukuma pasta nodaļas telpās pēc remonta atsāksies 2022.gada 8.decembrī atbilstoši nodaļas darbalaikam – no plkst.7. Atsakoties no nevajadzīgām interjera detaļām, Tukuma pasta nodaļa pēc remonta kļuvusi plašāka, to raksturo mūsdienīgs dizains un komfortabli preču stendi. Vienlaikus darba vide sakārtotāka un patīkamāka kļuvusi arī nodaļas darbiniekiem un pastniekiem. Sakarā ar pārcelšanās darbiem Tukuma pasta nodaļa pagaidu telpās 7.decembrī strādās no plkst.7 līdz 14. 

Atjaunotā Tukuma pasta nodaļa durvis apmeklētājiem pēc remonta vērs 8.decembrī plkst.7. Remontdarbu rezultātā uzlabotas gan klientu, gan darbinieku ērtības. Nodaļa kļuvusi plašāka, jo izņemti liekie interjera elementi, un tā atbilst Latvijas Pasta jaunajām dizaina vadlīnijām. Klientiem pieejami moderni atvērtā tipa preču stendi, bet darbiniekiem un pastniekiem – patīkama un sakārtota darba vide.

Tukuma pasta nodaļas remontdarbi tika sākti 7.novembrī, un to laikā pasta pakalpojumi tiek nodrošināti esošajā nodaļas adresē Pils ielā 20, bet citās telpās. Sakarā ar pārcelšanos atpakaļ uz nodaļas telpām pasta pakalpojumi pagaidu atrašanās vietā 7.decembrī tiks sniegti no plkst.7 līdz 14. 

Pēc remonta Tukuma pasta nodaļa turpinās strādāt katru darbdienu, pirmdienās–piektdienās, no plkst.7 līdz 18, bet sestdienās – no plkst.9 līdz 12. 

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

Jautājumos par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru, kura speciālisti palīdzēs operatīvi atrisināt  attiecīgo jautājumu: pa tālruni 27008001 vai 67008001, rakstot e-pastā info@pasts.lv vai Latvijas Pasta sociālo tīklu profilos.

 


Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 3000 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Gundega Vārpa | Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; gundega.varpa@pasts.lv

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin