Izzinot klientu vēlmes, Iecavas pasta nodaļa no 2.oktobra līdz 1.novembrim testēs darbalaika izmaiņas

29.09.2023

Izzinot klientu vēlmes, Iecavas pasta nodaļa no 2.oktobra līdz 1.novembrim testēs darbalaika izmaiņas

Lai izprastu klientu vēlmes un nodrošinātu ērtākās pakalpojumu sniegšanas iespējas, Bauskas novada Iecavas pasta nodaļa no 2023.gada 2.oktobra līdz 1.novembrim strādās testa režīmā – katru darbdienu no plkst.7 līdz 16. Testa darbalaika nepieciešamība saistīta ar Iecavas pasta nodaļas darbinieku novērojumiem, ka pakalpojumu pieprasījums ir samazinājies. Pamatojoties uz testa režīma laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Iecavas pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi. 

Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi Iecavas pasta nodaļā Rīgas ielā 12a liecina, ka pasta pakalpojumu pieprasījums ir būtiski samazinājies, tāpēc pasta nodaļai no 2.oktobra līdz 1.novembrim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks. Testa darbalaiks par vienu stundu atšķiras no pašreizējām darba stundām.

Nodaļa šajā periodā pakalpojums sniegs pirmdienās – piektdienās no plkst.7 līdz 16, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi. 

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2600 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta_anna.sarkane@pasts.lv  

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin