Lieģu pasta nodaļai līdz 2023.gada 29.novembrim noteikts testa darbalaiks

03.10.2023

Lieģu pasta nodaļai līdz 2023.gada 29.novembrim noteikts testa darbalaiks

Lai izprastu klientu vēlmes un nodrošinātu ērtākās pakalpojumu sniegšanas iespējas, Dienvidkurzemes novada Tadaiķu pagasta Lieģu pasta nodaļa no 2023.gada 9.oktobra līdz 29.novembrim strādās testa režīmā – katru darbdienu, no pirmdienas līdz piektdienai, no plkst.7 līdz 13. Testa darbalaiks par stundu atšķiras no esošajām darba stundām, un tā nepieciešamība saistīta ar Lieģu pasta nodaļas klientu vēlmi saņemt pasta pakalpojums pirms plkst.8. Pamatojoties uz testa režīma laikā iegūtajiem rezultātiem, tiks pieņemts lēmums, vai Lieģu pasta nodaļas darbalaiks šādā veidā jāmaina pastāvīgi. 

Klientu pasta pakalpojumu izmantošanas paradumi Lieģu pasta nodaļā Parka ielā 2 liecina, ka klientiem ir būtiski saņemt pakalpojumus pirms plkst.8 no rīta. Tāpēc Lieģu pasta nodaļai no šā gada 9.oktobra līdz 29.novembrim testa režīmā tiek mainīts darbalaiks. 

Nodaļa šajā periodā strādās pirmdienās–piektdienās no plkst.7 līdz 13, lai izanalizētu pakalpojumu pieprasījumu un pieejamību, kas ļautu pieņemt lēmumu, vai šādu darbalaiku pēc testa perioda beigām noteikt pastāvīgi. 

Jebkuru jautājumu gadījumā par pasta pakalpojumu saņemšanu aicinām sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru: 67008001, 27008001, info@pasts.lv.

Latvijas Pasts pēdējos gados aktīvi īsteno klientu ērtību un vides uzlabošanas projektus dažādās pasta nodaļās visā Latvijā. 

 

Par VAS Latvijas Pasts
Latvijas Pasts nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu un izvērstu āra un iekštelpu pakomātu tīklu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, pakomātu, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Latvijas Pasts ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 2600 darbinieku. Uzņēmuma iekšzemes sūtījumu piegādes kvalitātes mērījumus veic viena no Latvijas vadošajām tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūrām Kantar TNS, savukārt pārrobežu sūtījumu piegādes kvalitātes kontroles mērījumi tiek nodrošināti Starptautiskās pasta korporācijas (International Post Corporation) ietvaros ar izpētes kompāniju Kantar TNS, Ipsos un Quotas starpniecību.


Sīkākai informācijai:
Vineta Anna Sarkane | Vecākā sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
E-pasts: pr@pasts.lv; vineta_anna.sarkane@pasts.lv   

Latvijas Pasta sociālo mediju profili:
Twitter; Facebook; Instagram; Linkedin