11.03.2025
E-komercijas nozīme gan potenciālo klientu, gan ikviena uzņēmuma ikdienā tikai pieaug, tāpēc ir būtiski novērtēt šīs jomas līderus, kas mudina pārējos ne tikai mācīties, bet arī iedvesmo jauniem panākumiem. Šogad Latvijas Pasts no konkursa E-komercij...
10.03.2025
Pasta un maksājumu pakalpojumi, kas ērti pieejami tirdzniecības centros un apvienojami ar klientu ikdienas paradumiem, ir viens no Latvijas Pasta stratēģiskajiem attīstības virzieniem. Arī Ķekava ir viena no pilsētām, kur jau no 20. marta tās iedzīv...
07.03.2025
Cilvēku ikdienas paradumos balstīti un mūsdienīgā vidē pieejami pasta un maksājumu pakalpojumi ir Latvijas Pasta jaunā koncepta klientu centru pamatā. No š. g. 12. marta būtiskas pārmaiņas piedzīvos Aizkraukles pasta nodaļa, kas, iegūstot jaunu nosau...
07.03.2025
Atzīmējot teju pirms mēneša notikušo Baltijas energosistēmas sinhronizāciju ar Eiropu un atslēgšanos no Krievijas kontrolētā tīkla, VAS Latvijas Pasts sadarbībā ar AS Augstsprieguma tīkls 7. martā izdevis īpašu pastmarku. Sadarbībā ar Lietuvas un Iga...