04.12.2017
Lai klientiem nebūtu lieki jāuzkavējas pasta nodaļās, Latvijas Pasts īsteno klientu plūsmas vadības sistēmas ieviešanas projektu, kas ne tikai organizē pakalpojumu sniegšanu uz vietas nodaļā, bet ļauj tiem pieteikties attālināti, izmantojot mobilo li...
30.11.2017
Decembrī, pasta uzņēmumiem visā pasaulē noslogotākajā periodā, Latvijas Pasts palielinājis to pasta nodaļu skaitu, kur piesaistīti papildu darbinieki sūtījumu izsniegšanai un izveidotas t.s. ātrās kases klientu efektīvākai apkalpošanai. No 1.decembra...
27.11.2017
Paātrinot vienkāršo pārrobežu sīkpaku piegādi, Latvijas Pasts sācis aicinājumus par sūtījuma saņemšanu pasta nodaļā sūtīt uz klienta norādīto mobilā tālruņa numuru. Lai šī sistēma efektīvi funkcionētu, Latvijas Pasts mudina visus klientus, kas nofor...
22.11.2017
Pēc rekonstrukcijas ir atvērta Rīgas 84.pasta nodaļa – pirmā Latvijas Pasta pakalpojumu sniegšanas vieta, kurā darbs tiek organizēts pēc mūsdienīgiem principiem, nodrošinot klientiem draudzīgāku vidi un apkalpošanu. Pasta nodaļa kalpos arī kā apmācīb...