Latvijas Pasta Klientu centrs
Aicinām jebkuru jautājumu vai neskaidrību gadījumā par Latvijas Pasta darbību un sniegtajiem pakalpojumiem sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru.
- Informācija par pasta sūtījumiem – sūtījumu noformēšana, sūtījumu veidi, sūtījumu apmaksa, atļautie un aizliegtie priekšmeti sūtījumos, sūtījumu atrašanās vieta un meklēšana, kompensācijas par bojātiem vai pazudušiem ierakstītajiem sūtījumiem, sūtījumu saņemšana, atmuitojamu sūtījumu saņemšana u.c. jautājumi
- Informācija par pasta sūtījumu saņemšanu un nosūtīšanu Latvijas Pasta pakomātu tīklā
- Informācija par Latvijas Pasta nodaļām, to darbalaikiem, atrašanās vietām, indeksiem u.c. jautājumiem
- Informācija par preses izdevumu abonēšanas iespējām Latvijas Pastā un abonēto izdevumu piegādi
- Informācija par Latvijas Pasta filatēlijas izdevumiem
- Informācija par Latvijas Pasta finanšu pakalpojumiem un norēķiniem Pasta norēķinu sistēmā
- Informācija Latvijas Pasta juridiskajiem klientiem, kuriem ar Latvijas Pastu noslēgti pakalpojumu līgumi vai kuriem šāda līguma nav
- Informācija par citiem Latvijas Pasta pakalpojumiem – abonenta kastītes, korespondences pāradresācija, pilnvaru noformēšana u.c. jautājumi
- Informācija par Latvijas Pasta pašapkalpošanās vietnes Manspasts.lv darbību
- Informācija par Latvijas Pasta pastkaršu digitālas noformēšanas un piegādes pakalpojumu Pastabalodis.lv
- Informācija par citiem ar Latvijas Pasta darbību saistītiem jautājumiem
Kā sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru:
Latvijas Pasta Klientu centra darbalaiks:
- Pirmdien 8:00–19:00
- Otrdien 8:00–19:00
- Trešdien 8:00–19:00
- Ceturtdien 8:00–19:00
- Piektdien 8:00–19:00